Vrácení peněz ve WooCommerce

Toret » WooCommerce dokumentace » Vrácení peněz ve WooCommerce

Shrnutí

Ve WooCommerce můžete zpracovat vrácení peněz dvěma způsoby:

  • Automaticky: Vrácení peněz změní stav objednávky a stornuje poplatek, takže zákazník dostane své peníze zpět.
  • Ručně: Vrácení peněz změní stav objednávky, ale zákazníkovi musíte vrátit peníze ručně.

Automatické vrácení peněz

Automatické vrácení peněz probíhá přes platební bránu automaticky. Jakmile tento typ vrácení peněz zpracujete ve administraci WooCommerce, nejsou nutné žádné další akce.

  • Kontrola: projděte si dokumentaci nebo podporu platební brány a zkontrolujte, zda je automatické vrácení peněz k dispozici. Vrácení peněž podporuje většina platebních bran.
  • Oblast působnosti: Vrácení peněz se obvykle vztahuje na produkty, daně a přepravní poplatky. Transakční poplatky, které si účtuje platební brána, se vám již pravděpodobně nevrátí.
  • Nastavení: Ujistěte se, že máte nastaveno rozhraní API, a otestujte platební bránu a vrácení plateb v sandboxu nebo testovacím režimu:
  • WooCommerce: Vrácení peněz lze zpracovávat prostřednictvím objednávek:
    • Přejděte na: WooCommerce > Objednávky.
    •  Vyberte objednávku, za kterou chcete vrátit peníze.
    • Přejděte na souhrn objednávky a začněte výběrem možnosti „Vrátit“.
    • Zadejte množství produktů, které mají být vráceny, do textového pole, které se zobrazí pro každou položku. Částka se automaticky upraví na základě vrácených produktů. Pokud nespravujete úrovně zásob, můžete zadat přímo vrácenou částku bez toho, aniž byste měnili množství produktů.
    • Pokud při vracení peněz není zadán počet vrácených položek, objednávka nebude označena za vrácenou a v e-mailu bude uvedeno „částečně vráceno“.
    • V případě potřeby přidejte poznámky k vrácení peněz .
    • Vyberte „Vrátit XX.XX prostřednictvím [vaší brány]“.

Jak poznám, že vrácení proběhlo?

Informace k vrácení peněz najdete na pravém bočním panelu v poznámkách k objednávce. V poznámkách najdete, zda vrácení peněz proběhlo, popřípadě se zde zobrazí chybová zpráva. Dokončení procesu označuje úspěšná zpráva „Vráceno“.

Ruční vrácení peněz

  • Kontrola: Informace o tom, zda lze peníze vrátit ručně, najdete v dokumentaci nebo podpoře vaší platební brány. Budete muset buď:
    • přihlásit se k účtu platební brány a zpracovat vrácení peněz z něj,
    • nebo ručně převést peníze z bankovního účtu.
  • Oblast působnosti: Vrácení peněz se obvykle vztahuje na produkty, daně a přepravní poplatky. Transakční poplatky účtované platební bránou však pravděpodobně nebudou vráceny.
  • WooCommerce: Vrácení peněz lze zpracovat prostřednictvím stránky Objednávky. Pokud chcete vrátit peníze ručně:
    • Přejděte na: WooCommerce > Objednávky.
    • Vyberte objednávku, za kterou chcete vrátit peníze.
    • Přejděte na souhrn objednávky a začněte výběrem možnosti „Vrátit“.
    • Zadejte množství produktů, které mají být vráceny, do textového pole, které se zobrazí pro každou položku. Částka se automaticky upraví na základě vrácených produktů. Pokud nespravujete úrovně zásob, můžete zadat přímo vrácenou částku bez toho, aniž byste měnili množství produktů.
    • Pokud při vracení peněz není zadán počet vrácených položek, objednávka nebude označena za vrácenou a v e-mailu bude uvedeno „částečně vráceno“.
    • V případě potřeby přidejte poznámky k vrácení peněz .
    • Vyberte „Vrátit XX.XX ručně“.

Položky budou v rámci refundace označeny jako vrácené. Po vrácení peněz bude objednávka vypadat takto:

Poznámka: Tento proces zákazníkovi peníze prostřednictvím platební brány nevrátí. Pokračujte na řídicí panel platební brány, kde proveďte refundaci, nebo peníze převeďte ručně.

Opětovné naskladnění produktů pro vrácení

Při zpracování refundace máte možnost doplnit zásoby produktů zaškrtnutím políčka „Znovu naskladnit vrácené položky“:

Často kladené dotazy

Jak zjistím, jestli je moje platební brána podporuje vrácení peněz?

Jak mohu informovat zákazníky o podmínkách vracení peněz?

Nejlepším výchozím bodem je vytvoření stránky s podmínkami vrácení peněz a způsoby, jakými zákazník může požádat o vrácení peněz.

Poté je třeba ji sdílet se zákazníky. Můžete zvážit různé možnosti:

  • Možnost 1: přidání odkazu do nabídky
  • Možnost 2: přidání odkazu do e-mailů s potvrzením objednávky (e-maily lze přizpůsobit)

Jsem vývojář. Jak zjistím, jestli je moje platební brána podporuje vrácení peněz?

Přejděte na Jak zkontrolovat, jestli platební brána podporuje vrácení peněz, a vyhledejte třídu „constructor“.

 

Získejte 15% slevu za přihlášení do našeho newsletteru

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón