Dnešní aktualizace pluginu se týká velmi nezvyklého problému, který bylo nutné rychle vyřešit. Po dokončení objednávky se neodesílal email zákazníkovi.
Zvláštní bylo, že se tak stávalo nepravidelně a bylo tak komplikované určit, v čem je problém.
Nakonec se podařilo zjistit, že při vytvoření platby v prostředí GoPay, se dříve, než se plugin přesměruje zpět do eshopu, provede notifikace.
Díky tomu se status objednávky změnil na „zpracovává se“, ale nedokončil se platební proces. Uživatel tak neobdržel email o přijmutí objednávky.
Důvod je zatím nejasný, ale celý proces dostal kontrolu, zda byla nejprve provedena kontrola odpovědi. Pokud ne, notifikace se neprovede a vrátí se status 500.
V praxi to znamená, že se občas na notifikaci může vrátit status 500. GoPay však po neúspěšné notifikaci odesílá další a ta se již bez problémů provede.
Chtěl bych poděkovat panu Bláhovi, za pomoc s detekcí problému.