Často kladené dotazy

Shrunutí často kladených otázek a odpovědí objevujících se na podpoře

Budou pluginy funkční i po skončení předplatného?

Ano. Předplatné vám zajišťuje přístup k aktualizacím pluginu a podpoře. V případě, že vám předplatné k dané licenci skončí, plugin bude fungovat i nadále. Nicméně v případě, že vydáme novou verzi pluginu, nebude možné v případě neaktivního předplaného na ni aktualizovat.

Je prodloužení předplatného automatické?

Ano, při platbě kartou. Ne, v případě platby bankovním převodem.

Jestliže chcete automatické prodloužení deaktivovat, můžete tak učinit v sekci Můj účet → Předplatné. Zde si vyberete předplatné a deaktivovat u něj automatické prodloužení. Detailnější návod na práci s předplatným najdete na stránce Jak spravovat objednávky s předplatným.

Kde můžu spravovat své předplatné?

V sekci Můj účet → Předplatné. Zde si vyberete předplatné a to si můžete ručně prodloužit, změnit u něj platební metodu nebo jej zrušit. Detailnější návod na práci s předplatným najdete na stránce Jak spravovat objednávky s předplatným.

Je licence přenositelná?

Ano. V případě, že kupujete licenci (například pro svého klienta nebo prodáváte e-shop), je možné ji poté předat. V případě, že chcete změnit majitele licence, je tato změna vázána na celou objednávku, kdy byla licence vytvořena. Pokud budete u takovéto objednávky chtít změnit majitele, kontaktujte naší podporu z e-mailu, na který byla objednávka vytvořena.

Jak je to s licencemi zakoupenými před 1. 11. 2020?

U licencí zakoupených před systémem předplatného je poskytována podpora 1 rok od data dokončení objednávky. Aktualizace pluginů u těchto licencí jsou časově neomezené.

Odebírejte novinky a získejte 15% slevu na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón