Podpora
Máte problém s koupeným pluginem? Zde vám s tím pomůžeme.
Podpora k zakoupeným pluginům probíhá pouze e-mailově nebo na chatu v pracovní dny. Nemáme telefonní podporu.
Na vaše dotazy se snažíme odpovědět co nejdříve a většinu e-mailů začneme řešit během 48 hodin.
Dovolená 23. 12. 2020 – 4. 1. 2021. V této době nebude služba podpory dostupná. Přejeme krásné Vánoce!
Než napíšete na podporu, vyzkoušejte následující kroky, které často pomůžou:
Než začnete, doporučujeme udělat kompletní zálohu WordPress.

Zkontrolujte dokumentaci
K našim pluginům je dostupná podrobná dokumentace. Projděte si ji a zkontrolujte nastavení pluginu.

Aktualizujte
Pokud nemáte aktualizujte jádro WordPress, všechny pluginy i aktivní šablonu.

Deaktivujte pluginy třetích stran
Vypněte všechny pluginy kromě WooCommerce a zakoupeného pluginu od Toret.cz

Změňte šablonu na výchozí
Ve WordPress aktivujte jednu z výchozích šablon (Twenty Nineteen, Twenty Fifteen nebo Twenty Fourteen).
Vyzkoušeli jste všechny výše uvedené body
a stále máte problémy se zprovozněním pluginu?
Napište nám na:
podpora@toret.cz
Do e-mailu uvěďte následující:
Název pluginu, se kterým máte problémy.
ID objednávky.
Detailní popis chyby.
Screen aktivních pluginů ve WordPress.
V případě, že problém bude komplikovanější, je možné, že vás podpora požádá o zaslání přístupů do WordPress administrace, popřípadě na FTP.