Dovolená 21. 12. 2019 – 2. 1. 2020. V této době nebude služba podpory dostupná. Přejeme krásné Vánoce!

Podpora

Máte problém s koupeným pluginem? Zde vám s tím pomůžeme.

Podpora k zakoupeným pluginům probíhá pouze e-mailově v pracovní dny.

Na vaše dotazy se snažíme odpovědět co nejdříve a většinu e-mailů začneme řešit během 48 hodin.

Než napíšete na podporu, vyzkoušejte následující kroky, které často pomůžou:

Než začnete, doporučujeme udělat kompletní zálohu WordPress.

Zkontrolujte dokumentaci

K našim pluginům je dostupná podrobná dokumentace. Projděte si ji a zkontrolujte nastavení pluginu.

Aktualizujte

Pokud nemáte aktualizujte jádro WordPress, všechny pluginy i aktivní šablonu.

Deaktivujte pluginy třetích stran

Vypněte všechny pluginy kromě WooCommerce a zakoupeného pluginu od Toret.cz

Změňte šablonu na výchozí

Ve WordPress aktivujte jednu z výchozích šablon (Twenty Nineteen, Twenty Fifteen nebo Twenty Fourteen).

Vyzkoušeli jste všechny výše uvedené body

a stále máte problémy se zprovozněním pluginu?

 

Napište nám na:

podpora@toret.cz

 

Do e-mailu uvěďte následující:

Název pluginu, se kterým máte problémy.

ID objednávky.

Detailní popis chyby.

Screen aktivních pluginů ve WordPress.

V případě, že problém bude komplikovanější, je možné, že vás podpora požádá o zaslání přístupů do WordPress administrace, popřípadě na FTP.

 

ZÍSKEJTE 10%SLEVU

ZÍSKEJTE 10%SLEVU

Přidejte se do našeho newsletteru a získejte slevu 10% na první nákup. Newsletter přináší informace o aktualizacích pluginů, nových produktech nebo probíhajících slevách.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0