Váš košík je aktuálně prázdný!
Často kladené dotazy
Ano. Předplatné vám zajišťuje přístup k aktualizacím pluginu a podpoře. V případě, že vám předplatné k dané licenci skončí, plugin bude fungovat i nadále. Nicméně v případě, že vydáme novou verzi pluginu, nebude možné v případě neaktivního předplaného na ni aktualizovat.
Ano, při platbě kartou. Ne, v případě platby bankovním převodem.
Jestliže chcete automatické prodloužení deaktivovat, můžete tak učinit v sekci Můj účet → Předplatné. Zde si vyberete předplatné a deaktivovat u něj automatické prodloužení. Detailnější návod na práci s předplatným najdete na stránce Jak spravovat objednávky s předplatným.
V sekci Můj účet → Předplatné. Zde si vyberete předplatné a to si můžete ručně prodloužit, změnit u něj platební metodu nebo jej zrušit. Detailnější návod na práci s předplatným najdete na stránce Jak spravovat objednávky s předplatným.
Ano. V případě, že kupujete licenci (například pro svého klienta nebo prodáváte e-shop), je možné ji poté předat. V případě, že chcete změnit majitele licence, je tato změna vázána na celou objednávku, kdy byla licence vytvořena. Pokud budete u takovéto objednávky chtít změnit majitele, kontaktujte naší podporu z e-mailu, na který byla objednávka vytvořena.
U licencí zakoupených před systémem předplatného je poskytována podpora 1 rok od data dokončení objednávky. Aktualizace pluginů u těchto licencí jsou časově neomezené.