Jak funguje předplatné u pluginů
Pluginy prodáváme v režimu předplatného. Když zakoupíte plugin, získáte k němu licenci, pomocí které plugin na svém webu aktivujete.
Využíváme systém předplatného, abychom vám mohli poskytovat nejlepší služby při vývoji nových funkcí a zákaznické podpoře. Pluginy neustále vylepšujeme, reagujeme na okolní dění a změny u WordPress, WooCommerce a dalších populárních pluginů a šablon. Právě předplatné umožňuje, že se vývoji pluginu můžeme věnovat pravidelně a dlouhodobě.
Pokud předplatné neprodloužíte, automaticky skončí a nebudou dostupné aktualizace pluginu a služby podpory.
Předplatné můžete prodloužit za 50 % původní ceny pluginu na další rok. Před koncem předplatného obdržíte upozornění e-mailem a další při jeho vypršení.
Správa předplatného je možná v sekci Můj účet.
Prodloužení předplatného
Automatické prodloužení
Využívá se při platbě přes platební bránu. Není třeba na nic myslet a při výročí objednávky dojde k automatickému prodloužení předplatného.
Prodloužení bankovním převodem
Při této možnosti je nutné prodloužit předplatné ručně. Přes detail předplatného se dostanete do pokladny a dokončíte objednávku prodloužení předplatného. Prodloužení nelze provést před vypršením předplatného. Nejdříve můžete prodloužit předplatné v den výročí objednávky.
Změna předplatného
Jestliže chcete změnit platební metodu pro prodloužení předplatného, v sekci Můj účet v detailu předplatného použijte tlačítko „Změnit platbu“, pomocí kterého změníte platební metodu.
Pokud máte v předplatném více pluginů a některé už nechcete, kontaktujte naši podporu a společně upravíme vaše předplatné. Odstraněné pluginy z předplatného není možné aktualizovat ani u nich spravovat licenci.