Novinka: Plugin Česká pošta umožňuje přímé napojení na API

17. 10. 2024 | Aktuality

Vytváření balíčků, tisk štítků i sledování zásilek přímo z administrace e-shopu – to vše je nyní možné i s pluginem Česká pošta. Odesílání a správa zásilek je nově otázkou pár kliků díky novému přímému napojení na API B2BZasilka České pošty. Podívejte se, co nového toto napojení přineslo.

Odesílání dat o zásilce na pár kliků nebo úplně automaticky

Vytvoření balíčku v systému České pošty je nyní velice jednoduché – stačí jedno kliknutí v přehledu či detailu objednávky. Také je možné celý proces automatizovat a vytvářet balíčky v okamžiku, kdy se změní stav objednávky. Není tak třeba vůbec přecházet do systému České pošty, vše zvládnete přímo z administrace vašeho e-shopu.

Česká pošta - detail objednávky
Metabox v detailu objednávky umožňuje vytvoření i následnou správu balíčku

Tisk štítků přímo z administrace

Přímo z administrace e-shopu můžete nyní tisknout štítky na balíky. Po vytvoření zásilky v systému České pošty jednoduše kliknete na ikonu v přehledu nebo detailu objednávky a vytisknete štítek. Určit můžete jak pozici, tak typ štítku.

Sledování stavu zásilky v přehledu i detailu objednávek

Napojení na API umožňuje také sledovat stav zásilky. Můžete se buď pomocí odkazu prokliknout do systému České pošty nebo sledovat stav zásilky přímo v administraci. Stav zásilky můžete aktualizovat manuálně, ale daleko pohodlnější je jeho načítání pomocí CRONu. Co se děje s balíčkem uvidíte přímo v přehledu objednávek, ve speciálním sloupci Česká pošta stav, nebo v detailu objednávky v metaboxu Česká pošta.

Nezapomněli jsme ani na zákazníky, a tak se k e-mailu o objednávce automaticky přidá odkaz pro sledování zásilky.

Česká pošta - přehled objednávek
V přehledu objednávek najdete nové sloupce pro správu objednávky i sledování stavu zásilky v přepravě

Podpora hromadných akcí

Vytváření balíčků, tisk štítků i aktualizaci stavu zásilky v přepravě lze provádět také pomocí hromadných akcí v přehledu objednávek.

Co je třeba udělat pro napojení na API České pošty?

Pro napojení na API České pošty je třeba splnit následující podmínky:

  • plugin Česká pošta verze 2.0.0 nebo novější
  • účet v systému PoštaOnline s přístupovými právy k napojení na API (B2B profil)
Česká pošta - nastavení API
V nastavení pluginu najdete novou sekci pro nastavení API

Pro zřízení B2B profilu a přístupové údaje k API je nutné kontaktovat obchodního zástupce České pošty. Získané přístupové údaje následně vložíte do určených polí v nastavení pluginu. Podrobně vás procesem provede naše dokumentace.

Chcete také snadno a rychle odesílat zásilky, ale ještě plugin Česká pošta nemáte? Zakupte jej zde

Zaujal vás článek?

Nechte si 1x měsíčně zasílat upozornění na nové články a další už vám neutečou.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Novinky, slevy a aktualizace už vám neutečou. Přihlaste si odběr newsletteru a jako bonus pošleme 150 Kč slevu.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Zajímají vás příspěvky ze světa e-shopů a WooCommerce? Sledujte nás na sociálních sítích.

Mohlo by vás zajímat

Nové funkce u Toret pluginů přidané v 2/2025

Nové funkce u Toret pluginů přidané v 2/2025

Také v únoru jsme pokračovali ve vylepšování našich pluginů. Vydali jsme celkem 45 aktualizací a tohle v nich bylo. Těmi nejdůležitějšími novinkami vás ve videu provede Milan, kterého znáte ze zákaznické podpory. Kompletní přehled najdete níže v textu...

číst více
0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón