Podpora

Podpora k zakoupeným pluginům probíhá pouze e-mailem nebo na chatu v pracovní dny.
Na vaše dotazy se snažíme odpovědět co nejdříve a většinu začneme řešit do 2 pracovních dní.


Než napíšete na podporu, vyzkoušejte následující kroky, které často pomůžou:

Než začnete, doporučujeme udělat kompletní zálohu WordPress.

1. Zkontrolujte dokumentaci

K našim pluginům je dostupná podrobná dokumentace. Projděte si ji a zkontrolujte nastavení pluginu.

2. Aktualizujte

Mějte vše aktuální (pluginy, šablonu i WordPress).

3. Deaktivujte pluginy třetích stran

Vypněte všechny pluginy kromě WooCommerce a zakoupeného pluginu od Toret.cz

4. Změňte šablonu na výchozí

Ve WordPressu aktivujte jednu z výchozích šablon, například Twenty Twenty-Five, Twenty Twenty-Four, Twenty Twenty-Three.

Vyzkoušeli jste všechny výše uvedené body a stále máte problémy se zprovozněním pluginu? Napište nám.







    🔥 Sleva 20 % na všechny pluginy. Připrav e-shop na sezónu

    X