Podzim, Black Friday a také Vánoce jsou na dohled a s nimi i období největších tržeb v e-shopech. Jak využít tuhle nákupní horečku na maximum a bez zbytečných nervů? Dobrá příprava je klíč. Přečtěte si naše tipy a využijte slevu 35 % na všechny naše pluginy.
Buďte vidět
V tomto období se to akcemi a kampaněmi v e-shopech jen hemží a věříme, že i vy již máte ty své připravené. Více než kdy jindy je třeba se zákazníkům připomínat a zviditelňovat se i pro ty, kteří vás ještě neznají.
Pokud ještě neinzerujete na srovnávačích zboží, teď je ten nejlepší čas začít. Právě tam totiž nejsnáze oslovíte nové zákazníky připravené nakupovat.
Pořiďte si plugin XML feed pro inzerci na srovnávačích zboží – právě nyní se slevou 35 %
Přesvědčte zákazníky k nákupu právě u vás
Dodejte svým kampaním tu poslední tečku, která rozhodne mezi vámi a konkurencí. Zákazníci ocení bohatý výběr metod platby v pokladně, vy zase spolehlivý způsob dokončení objednávky.
Rozšiřte nabídku možností placení našimi platebními pluginy – právě nyní se slevou 35 %.
Zefektivněte proces zpracování objednávek
Abyste stihli odbavit co nejvíce objednávek a nezbláznit se, zefektivněte to. K tomu se ideálně hodí pluginy umožňující automatizaci zpracování objednávek.
S automatizací odesílání zásilek vám pomůžou naše dopravní pluginy, které za vás odešlou data o zásilkách dopravci, objednají svoz a pošlou zákazníkům odkaz ke sledování zásilky. Na vás bude jen připravit balík a nalepit štítek.
Vyberte si dopravní plugin pro automatizaci odesílání zásilek – právě nyní se slevou 35 %
A zdržovat vás nemusí ani vystavování faktur nebo kontrola plateb převodem. Toto můžete automatizovat s našimi fakturačními pluginy, které ve spolupráci s fakturačním programem platby zkontrolují, faktury vystaví i automaticky odešlou.
Vyberte si fakturační plugin pro automatizaci fakturace – právě nyní se slevou 35 %
Nezapomeňte na zákon
Nejen zákazníci, ale i Česká obchodní inspekce jsou v tomto období v pohotovosti. Proto nezapomínejte na dodržování všech legislativních požadavků, a to zejména pravidel pro výpočet slev. Provozovatelé e-shopu jsou povinni evidovat vývoj cen produktů a slevu vypočítávat z nejnižší ceny za posledních 30 dní.
Dobrý nákup = dobrá pověst
Podzimní a předvánoční sezóna je skvělou příležitostí zazářit. Velký zájem zákazníků o nakupování můžete využít nejen k momentálnímu zvýšení zisku, ale také pro dlouhodobý profit – budování dobré pověsti e-shopu, akvizici nových zákazníků a jejich přerod v zákazníky stálé. Nepodceňte proto toto období a pořádně se připravte.
Pomůžeme vám se připravit – využijte naši 35% slevu na všechny pluginy