Toret Toolkit

Toret Toolkit 1.10.0: Nový stav objednávky Předáno dopravci a automatické upozornění na nezaplacenou objednávku

2. 5. 2023 | Aktuality

Do pluginu Toret Toolkit jsme přidali dvě nové funkce, které Vám umožní zlepšit správu e-shopu, zefektivnit pracovní postupy a dále automatizovat procesy.

Nový stav objednávky Předáno dopravci

Ve WooCommerce chybí stav objednávky, který by reprezentoval dobu, kdy je balík zabalený a čeká se na jeho předání zákazníkovi. Ve WooCommerce je totiž v současné době pouze stav Zpracovává se, do něhož se dostane objednávka po zaplacení, a Dokončeno, do kterého se objednávka přepne po dokončení.

Toret Toolkit - Předáno dopravci

Do pluginu Toret Toolit jsme tedy přidali nový stav Předáno dopravci, který můžete využívat po zabalení balíku a jeho předání přepravní službě.

Po změně objednávky do stavu Předáno dopravci je zákazníkovi poslán informační e-mail s upozorněním na expedování zásilky.

Užitečná je také funkce, že v případě používání Toret dopravních pluginů ZásilkovnaPPLWE|DOGLSDPD nebo TOPTRANS a podání zásilky do systému dopravce před změnou objednávky do stavu Předáno dopravci, přidá se zákazníkovi do e-mailu i odkaz na sledování zásilky.

Upozornění na nezaplacenou objednávku

Druhou novinkou v pluginu je možnost aktivování automatického upozornění na nezaplacenou objednávku. WooCommerce v základním nastavení pošle informace o platbě pouze při vytvoření objednávky a zákazník pak může zapomenout. Toret Toolkit přidává možnost zaslání zákazníkovi automatické upozornění po X dnech od vytvoření objednávky.

Toret Toolkit - Upozornění na nezaplacenou objednávku

Upozornění na nezaplacenou objednávku bankovním převodem

Upozornění se pošle pouze těm zákazníkům, jejichž objednávka je ve stavu Čeká na vyřízení (on-hold). V e-mailu zákazníkovi je výzva k úhradě a v případě, že používáte Toret QR platby plugin, je součástí i QR kód pro rychlé zaplacení.

Upozornění na selhanou platbu

Kromě toho si můžete upozornění zapnout i pro objednávky ve stavu Selhalo (Failed). Do tohoto stavu se dostávají objednávky, kdy dojde k problému při placení na platební bráně. Zde je poté v e-mailu uveden odkaz na opakované uhrazení objednávky přes platební proces WooCommerce. Opět si můžete nastavit počet dní, kdy dojde k automatickému zaslání upozornění.

Oznámení o zrušení objednávky

Třetím automatickým e-mailem pro neuhrazené objednávky, který si můžete aktivovat, je automatické zrušení objednávky po uplynutí nastavené doby. Součástí e-mailu je informace proč došlo ke zrušení objednávky a výzva o vytvoření nové objednávky. Zrušení objednávky se týká pouze objednávek ve stavu Čeká na vyřízení (On-hold).

V detailu objednávky pak snadno najdete informaci o tom, zda a jaké bylo upozornění odesláno.

Toret Toolkit - Upozornění zákazníka

Všechny e-maily je možné upravovat přes nastavení e-mailů ve WooCommerce.

Přejít na plugin Toret Toolkit

Zaujal vás článek?

Nechte si 1x měsíčně zasílat upozornění na nové články a další už vám neutečou.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Novinky, slevy a aktualizace už vám neutečou. Přihlaste si odběr newsletteru a jako bonus pošleme 15% slevu.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Zajímají vás příspěvky ze světa e-shopů a WooCommerce? Sledujte nás na sociálních sítích.

Mohlo by vás zajímat

AKCE MĚSÍCE: Plugin Toret Toolkit jen za 1000,-

Plugin Toret Toolkit přináší vylepšení pro váš e-shop. Vyhovíte díky němu požadavkům spotřebitelského zákona, zjednodušíte zákazníkům nákupní proces i sobě správu objednávek. V únorové akci jej nyní pořídíte se slevou 50 % – za pouhých 1000 Kč. Splňte zákonné...

pokračovat ve čtení

Odebírejte novinky a získejte 15% slevu na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón