Do pluginu Toret Toolkit jsme přidali dvě nové funkce, které Vám umožní zlepšit správu e-shopu, zefektivnit pracovní postupy a dále automatizovat procesy.
Nový stav objednávky Předáno dopravci
Ve WooCommerce chybí stav objednávky, který by reprezentoval dobu, kdy je balík zabalený a čeká se na jeho předání zákazníkovi. Ve WooCommerce je totiž v současné době pouze stav Zpracovává se, do něhož se dostane objednávka po zaplacení, a Dokončeno, do kterého se objednávka přepne po dokončení.
Do pluginu Toret Toolit jsme tedy přidali nový stav Předáno dopravci, který můžete využívat po zabalení balíku a jeho předání přepravní službě.
Po změně objednávky do stavu Předáno dopravci je zákazníkovi poslán informační e-mail s upozorněním na expedování zásilky.
Užitečná je také funkce, že v případě používání Toret dopravních pluginů Zásilkovna, PPL, WE|DO, GLS, DPD nebo TOPTRANS a podání zásilky do systému dopravce před změnou objednávky do stavu Předáno dopravci, přidá se zákazníkovi do e-mailu i odkaz na sledování zásilky.
Upozornění na nezaplacenou objednávku
Druhou novinkou v pluginu je možnost aktivování automatického upozornění na nezaplacenou objednávku. WooCommerce v základním nastavení pošle informace o platbě pouze při vytvoření objednávky a zákazník pak může zapomenout. Toret Toolkit přidává možnost zaslání zákazníkovi automatické upozornění po X dnech od vytvoření objednávky.
Upozornění na nezaplacenou objednávku bankovním převodem
Upozornění se pošle pouze těm zákazníkům, jejichž objednávka je ve stavu Čeká na vyřízení (on-hold). V e-mailu zákazníkovi je výzva k úhradě a v případě, že používáte Toret QR platby plugin, je součástí i QR kód pro rychlé zaplacení.
Upozornění na selhanou platbu
Kromě toho si můžete upozornění zapnout i pro objednávky ve stavu Selhalo (Failed). Do tohoto stavu se dostávají objednávky, kdy dojde k problému při placení na platební bráně. Zde je poté v e-mailu uveden odkaz na opakované uhrazení objednávky přes platební proces WooCommerce. Opět si můžete nastavit počet dní, kdy dojde k automatickému zaslání upozornění.
Oznámení o zrušení objednávky
Třetím automatickým e-mailem pro neuhrazené objednávky, který si můžete aktivovat, je automatické zrušení objednávky po uplynutí nastavené doby. Součástí e-mailu je informace proč došlo ke zrušení objednávky a výzva o vytvoření nové objednávky. Zrušení objednávky se týká pouze objednávek ve stavu Čeká na vyřízení (On-hold).
V detailu objednávky pak snadno najdete informaci o tom, zda a jaké bylo upozornění odesláno.
Všechny e-maily je možné upravovat přes nastavení e-mailů ve WooCommerce.