Stránka Můj účet
Tento článek uvádí přehled funkcí, které jsou k dispozici zákazníkům, kteří jsou do obchod přihlášeni prostřednictvím stránky Můj účet.
Nástěnka
Pokud zákazník před přihlášením navštíví stránku Můj účet, zobrazí se výzva k přihlášení.
Po přihlášení se zákazníkovi zobrazí výchozí úvodní obrazovka s odkazy v postranním menu.
Výše uvedený obrázek zobrazuje výchozí sekce WooCommerce, pomocí pluginů a/nebo šablon lze některé části přidat.
Objednávky
Sekce Objednávky umožňuje zákazníkům přístup k historii objednávek. K dispozici je přehled objednávek s číslem objednávky, datem, stavem, sumou a akcemi.
Detailní informace o každé objednávce lze zobrazit kliknutím na číslo objednávky nebo na tlačítko Zobrazit, které se nachází na konci řádku. V závislosti na stavu objednávky mohou být k dispozici další akce.
Zaplatit nebo zrušit
U objednávek se stavem Selhalo a Čeká na platbu jsou dvě další tlačítka, které zákazníkům umožňují provést akci Zaplatit nebo Zrušit.
Kliknutím na tlačítko Zrušit dojde k okamžitému zrušení objednávky, kterou už nebude možné dokončit nebo ji rychle zopakovat.
Tlačítko Zaplatit načte zjednodušenou stránku pokladny, která po zákazníkovi vyžaduje pouze platební údaje, což umožní rychlé dokončení objednávky.
Objednat znovu
Objednávky označené jako dokončené lze zopakovat kliknutím na tlačítko Objednat znovu, které se zobrazí na stránce Podrobnosti o objednávce. Na stránku se dostanete kliknutím na číslo objednávky nebo na tlačítko Zobrazit.
Kliknutím na tlačítko Objednat znovu se do košíku znovu přidají položky objednávky, kde je zákazník může upravit, nebo rovnou přejít k platbě.
Stažení
Sekce Stažení obsahuje názvy produktů, počet zbývajících stažení, kdy vyprší a odkaz, ze kterého lze stáhnout přílohu, která byla zakoupena jako součást stažitelného produktu.
Adresy
V sekci Adresy mohou zákazníci aktualizovat své fakturační a doručovací adresy.
Po kliknutí na tlačítko Upravit se zobrazí formulář, který se obvykle nachází na stránce pokladny. Lze vložit křestní jméno a příjmení, název firmy, adresa, telefon a e-mailová adresa pro fakturaci a dopravu.
Informace v této sekci jsou pouze pro účely fakturace a dopravy a nemají vliv na podrobnosti o účtu.
Způsoby platby
V části Platební metody zákazníci najdou uložené údaje o platební kartě za předpokladu, že obchod má aktivovanou platební bránu.
Detaily účtu
V sekci Detaily účtu může zákazník aktualizovat své osobní údaje. Podrobnosti obsahují jméno, příjmení a zobrazované jméno, které se používá v sekcích účty a recenze.
Lze také resetovat heslo k účtu.
Odhlášení
Kliknutím na tlačítko Odhlášení zákazník opustí svůj účet a vrátí se do části Nástěnka, kde se znovu zobrazí výzva k přihlášení.