Trvalé odkazy

Toret » WooCommerce dokumentace » Trvalé odkazy

Přehled

Trvalé odkazy jsou také známé pod termínem „permalinky“. Jedná se o trvalé struktury adres URL, které pomáhají organizovat obsah webu (stránky, příspěvky, produkty atd.) tak, aby jej uživatelé a boti mohli efektivně procházet, sdílet a odkazovat na něj.

Nastavení trvalých odkazů pro WooCommerce najdete na WordPress > Nastavení > Trvalé odkazy.

Menu trvalé odkazy

Zde můžete nakonfigurovat strukturu adres URL v obchodě a na stránkách produktů.

Trvalý odkaz by měl obsahovat klíčová slova týkající se obsahu.

Taxonomie trvalých odkazů

V sekci WordPress > Nastavení > Trvalé odkazy > Volitelné nastavení se nachází tři řádky, ve kterých lze nastavit slug pro kategorie, značky a vlastnosti produktů.

taxonomie trvalých odkazů
  • Slug pro kategorii produktu – výchozí slug pro kategorii produktuje product-category. Například vasestranka.cz/product-category/nazev-kategorie.
  • Slug pro značku produktu – výchozí slug pro značku produktuje product-tag. Například vasestranka.cz/product-tag/nazev-stitku.
  • Slug pro vlastnost produktu – výchozí slug pro vlastnost produktu může před koncovým bodem „/attribute-name/attribute/“ obsahovat vlastní slug. Bez nastavení by to bylo například vasestranka.cz/size/medium nebo vasestranka.cz/color/blue. Pokud nastavíte vlastní slug, odkaz může vypadat takto: vasestranka.cz/attribute/size/medium, kdy atribut nahradí váš vlastní slug.

Trvalé odkazy produktů

V nastavení WordPress > Nastavení > Trvalé odkazy > Trvalé odkazy produktů jsou čtyři možnosti trvalých odkazů, ze kterých si můžete vybrat:

trvalé odkazy produktů
  • Výchozí – pokud nepoužíváte tzv. „pěkné“ trvalé odkazy, k dispozici budou pouze výchozí trvalé odkazy založené na URL obsahující ID. Příkladem může být vasestranka.cz/?product=111. Pokud používáte „pěkné“ trvalé odkazy, slug pro produkt bude vasestranka.cz/product/product-name.
  • Obchod – slug pro obchod bude obsahovat název stránky obchodu. Například vasestranka.cz/obchod/product-name.
  • Slug pro obchod a kategorii – slug pro obchod a kategorii bude obsahovat nejprve název stránky obchodu a po něm název kategorie produktu. Například vasestranka.cz/obchod/product-category-name/product-name.
  • Vlastní slug – vlastní text před názvem produktu. Například vasestranka.cz/vlastni-text/product-name.

Poznámka: Nastavení vlastního slugu pro produkt by nemělo být v rozporu s nastavením taxonomie. Pokud například nastavíte slug pro produkt jako shop, neměli byste shop použít i u slugu pro kategorii. Aby WordPress dokázal rozlišovat kategorie od produktů, slugy musí být unikátní.

Získejte 15% slevu za přihlášení do našeho newsletteru

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón