Nastavení souvisejících produktů a produktů navyšovacího a doplňkového prodeje
Produkty lze vzájemně propojit třemi způsoby: pomocí navyšovacího prodeje, doplňkového prodeje nebo tím, že mají stejně štítky nebo kategorie.
Přidání navyšovacího nebo doplňkového prodeje:
- Přejděte na WooCommerce > Produkty a vyberte produkt, u kterého chcete zobrazit navyšovací nebo doplňkový prodej:
- Sjeďte dolů na panel Data produktu.
- V nabídce nalevo vyberte kartu Provázané produkty.
- Vyhledejte produkt, který chcete propojit, a přidejte jej.
- Aktualizujte.
Poznámka: související produkty a produkty navyšovacího a doplňkového prodeje jsou seřazeny náhodně.
Produkty navyšovacího prodeje
Produkty navyšovacího prodeje jsou produkty, které zákazníkovi doporučujete místo aktuálně prohlíženého produktu.
Obvykle se jedná o produkty, které jsou výnosnější, kvalitnější nebo dražší. V závislosti na šabloně se tyto produkty zobrazí na stránce produktu pod jeho popisem.
- Nadefinované produkty navyšovacího prodeje se zobrazují na stránce produktu.
Produkty navyšovacího prodeje
Produkty doplňkového prodeje
Produkty doplňkového prodeje jsou produkty, které se propagují v košíku na základě aktuálního produktu.
Obvykle se jedná o doplňkové položky. Pokud například prodáváte notebooky, díky doplňkovému prodeji k němu navíc můžete prodat pouzdro, samolepky nebo speciální adaptér. Nebo pokud si zákazník zakoupí fantasy tričko, mohou se mu zobrazit fantasy ponožky nebo mikina.
Doplňkové produkty se zobrazí podle nastavení vaší šablony na stránce košíku pod tabulkou produktů.
- Nadefinované produkty doplňkového prodeje se zobrazují na stránce Košík.
Produkty doplňkového prodeje
Související produkty
Související produkty se nachází jen na některých šablonách a jedná se o produkty, které jsou doporučované na základě společných štítků nebo kategorií.
Tyto produkty nelze nastavit v administraci, ale lze je ovlivnit seskupením podobných produktů do stejné kategorie nebo použitím stejných štítků.
- Související produkty se automaticky zobrazují na stránce produktu.