Bankovním převodem
Platba bankovním převodem je další platební metodou, která nevyžaduje okamžitou online platbu.
Objednávky s touto platební metodou budou čekat na vyřízení, dokud nebude platba dokončena mimo prostředí WooCommerce.
Před zpracováním objednávky byste měli zaslat potvrzení o přijetí platby na bankovní účet. Než objednávku zákazníkovi odešlete a označíte ji jako dokončenou nebo Zpracovává se ujistěte se, že jste dostali zaplaceno.
Další informace naleznete v článku Správa objednávek.
Nastavení a konfigurace
- Přejděte na: WooCommerce > Nastavení > Pokladna.
- Pomocí tlačítka ve sloupci Povolit vyberte platbu Bankovním převodem
- Vyberte Spravovat. Zobrazí se vám nastavení platební metody.
- Nakonfigurujte nastavení:
- Povolit/zakázat – povolte použití této metody platby. Nechte políčko nezaškrtnuté, pokud metodu chcete zakázat.
- Titulek – vyberte název platební metody, který se zákazníkům zobrazí v pokladně.
- Popis – přidejte informace, které se zákazníkům zobrazí, pokud zvolí platbu převodem.
- Instrukce – zadejte pokyny k platbě.
- Detail účtu – zadejte název a číslo účtu, název banky, číslo banky, čísla IBAN a/nebo SWIFT/BIC, které se zákazníkům zobrazí v e-mailu s potvrzením o objednávce a na stránce s potvrzením o přijetí objednávky.
- Uložte změny.
Údaje o bankovním účtu se zobrazí jak na stránce s potvrzením o přijetí objednávky, tak v e-mailu, který zákazník obdrží.
Vylepšete si platební metody ve WooCommerce a využijte české a slovenské platební brány (Comgate, GoPay, GPwebpay nebo ThePay 2.0) nebo platbu QR kódem.