příprava na Black Friday

Jak připravit e-shop na Black Friday 2024?

7. 10. 2024 | Blog, Marketingové tipy

Black Friday 2024 se blíží raketovou rychlostí. Letos vychází “Černý pátek” na 29. listopadu, a tak je nejvyšší čas připravit svůj WooCommerce e-shop. V tomto období mají e-shopy tradičně nejvyšší zisky, proto se vyplatí přípravu nezanedbat. Jakou strategii zvolíte pro letošní vrchol nákupní sezóny? Podívejte se s námi, co promyslet a jak připravit úspěšnou kampaň. Připravili jsme pro vás také checklist, který vám s přípravou pomůže.

Nemáte čas či si chcete článek uložit na později? Stáhněte si jej ve formě PDF i s checklistem, který vám v přípravě pomůže.

Co je to Black Friday?

Poslední tři měsíce roku jsou pro obchodníky zlatým dolem. Black Friday je marketingová akce obchodníků, která si k nám našla cestu z USA. Tento den, někdy i celý víkend nebo týden, kamenné obchody a e-shopy nabízí velké slevy.

U zákazníků je tato akce velice oblíbená. Například loni utratili Češi během Black Friday přes 7 miliard korun. Velikost tržeb se samozřejmě rok od roku liší a závisí i na takových faktorech jako je světové dění a situace na trhu. O Black Friday ale bývá obecně stabilní zájem. Trochu menší nákupní horečka pak pokračuje až do Vánoc a plynule na ni navazují novoroční slevy. Vzhledem k tomu, že se jedná o nejziskovější období roku v e-commerce, příprava je klíčová.

Výsledky Google Trends pro vyhledávání "Black Friday"
Výsledky Google Trends pro vyhledávání „Black Friday“. Na grafu můžete jasně vidět, že v období cca od poloviny října do začátku prosince se každoročně významně zvedá četnost vyhledávání fráze “Black Friday”.

Jak připravit e-shop na Black Friday

Příprava je nezbytný předpoklad úspěchu. Zvýšený provoz na webu a příliv objednávek s sebou nese možné potíže, jak technické, tak logistické. Kromě zákazníků je v tomto období aktivnější také konkurence, což klade vyšší nároky na váš marketing, a nespí ani Česká obchodní inspekce, se kterou se určitě o křížku dostat nechcete. Co v přípravě nezanedbat?

Ověřte technický stav webu

Vaše webová stránka projde na Black Friday zatěžkávací zkouškou.  To poslední co chcete je, aby se po týdnech příprav prodej zastavil jen kvůli technickému selhání. Abyste tomu předešli, je teď ten nejlepší čas pro údržbu. Na co se zaměřit?

Načítá se váš web rychle?

Pokud se vaše stránky načítají pomalu, 90 % zákazníků ho opustí. Rychlost webu by měla být hlavní prioritou vždy, ale je obzvlášť nezbytná, když očekáváte zvýšenou návštěvnost. Existuje několik rychlých a snadných triků, kterými můžete váš web zrychlit:

  • Otestujte výkon webu: Zjistěte, které oblasti webu potřebují optimalizovat pomocí testu rychlosti. Pomůže vám například nástroj Pingdom, který vám prozradí, jak rychle se váš web načítá a co by se dalo zlepšit.
  • Implementujte síť pro doručování obsahu (CDN): Síť CDN distribuuje soubory na vašem webu z vysokorychlostních, dedikovaných a geograficky rozdělených datových center. Návštěvníkům se bude zobrazovat obsah z mezipaměti nejbližšího CDN serveru, což zkrátí dobu načítání stránek, optimalizuje šířku pásma a sníží zatížení vašeho serveru. Jetpack obsahuje síť CDM zdarma a na rozdíl od jiných sítí můžete Jetpack CDN nainstalovat a nastavit jediným kliknutím.
  • Optimalizujte obrázky: Síť CDN sice soubory optimalizuje, je ale vhodné používat soubory co nejmenší velikosti při zachování kvalitního rozlišení. Jednoduchým způsobem optimalizace obrázků je použít možnost Export pro web ve Photoshopu. Alternativou placeného Photoshopu jsou bezplatné nástroje pro změnu velikosti a optimalizaci obrázků, jako je Tinyjpg, které se dají na WordPress napojit.
  • Upgradujte svůj hosting: Pokud využíváte sdílený server, může se váš web načítat pomaleji, zejména pokud na jiných webech na serveru dochází k prudkému zvýšení provozu. Zvažte virtuální privátní server (VPS) nebo dedikovaný server.

Je váš server připraven na velký provoz?

Kromě zajištění rychlého načítání za běžných okolností si musíte být jisti, že váš web zvládne náhlý nárůst návštěvníků, aniž by došlo k jeho zpomalení. Zjistěte, zda u vašeho poskytovatele hostingu nemáte nějaké limity provozu. Poté se můžete rozhodnout, zda chcete svůj hostingový plán upgradovat, nebo požádat provozovatele o dočasné navýšení v období, kdy očekáváte více návštěvníků.

Správné zobrazení webu na různých zařízeních a prohlížečích
Správné zobrazení e-shopu na různých zařízeních (responzibilita) je klíčem k úspěšnému prodeji.

Zobrazují se vaše stránky správně na všech zařízeních a prohlížečích?

Zkontrolujte, zda se váš web správně zobrazuje na stolním počítači, tabletu, mobilním telefonu a ve všech hlavních prohlížečích. Čím dál více zákazníků nakupuje přes mobilní telefon, určitě o ně nechcete přijít jen kvůli špatnému zobrazení e-shopu. Kontrolu můžete provést na vlastních zařízeních, nebo vyzkoušejte aplikaci LambdaTest.

Přestože je téměř nemožné, aby váš web vypadal a fungoval bezchybně na úplně všech zařízeních a platformách, můžete pomocí nástrojů jako Google Analytics zjistit, jaké prohlížeče a zařízení vaši návštěvníci používají. Poté můžete zaměřit svou energii na úpravu webu tak, aby fungoval co nejlépe právě na těchto platformách.

Funguje vše tak, jak má?

Měli byste pravidelně provádět kontrolu menu, tlačítek pro přidání do košíku a zaplacení, abyste se ujistili, že všechny fungují správně. Je to obzvlášť důležité před prodejní akcí jako je Black Friday. Je váš WordPress, WooCommerce a další pluginy aktuální? Neodkládejte řešení nějaké drobné poruchy, která by se ale při velkém vytížení mohla stát fatální.

Je váš web bezpečný?

Zabezpečení vašich stránek je alfou a omegou každý den – nejen při velkých prodejních akcích. Ujistěte se, že máte platný certifikát SSL a zajistěte si ochranu proti spamu a hackerům, např. vhodným bezpečnostním pluginem. Nezabezpečené stránky zákazníky k nákupu nepřesvědčí.

Škoda nevyužít příležitost, jakou je Black Friday
Škoda nevyužít příležitost, jakou je Black Friday. Naplánujte kampaň!

Naplánujte Black Friday kampaň

Jak už jsme řekli, v období Black Friday je konkurence veliká. Aby vaše speciální nabídka nezapadla mezi tisíce dalších, je třeba dobře promyslet a naplánovat Black Friday marketing. Dopředu si odpovězte na otázky:

  • CO chcete zákazníkům komunikovat
  • KDE zákazníky najdete
  • JAK je zaujmete
  • PROČ by měli nakoupit zrovna u vás.

Z odpovědí na tyto otázku pak vycházejte při plánování celé akce.

Promyslete slevovou nabídku

Zauvažujte nad výší slev, které nabídnete. 10% sleva na Black Friday k nákupu příliš nenaláká, na druhou stranu, ale nemůžete dát slevu tak vysokou, abyste prodělali. Můžete nabídnout například zboží s velkými skladovými zásobami, sezónní zboží nebo produkty, které se již nevyrábí, nebo se inspirujte následujícími typy speciálních nabídek:

  • Kupte jeden, získejte druhý zdarma
  • Procentuální sleva na jednu položku
  • Procentuální sleva z celého nákupu
  • Doprava zdarma při objednávce nad určitou částku
  • Zlevněné balíčky
  • Dárková karta k nákupu zdarma

Jaké je vaše cílové publikum a komunikační kanály?

Podle cílové skupiny, kterou se snažíte oslovit, rozhodněte, kde a kdy uvidí vaši nabídku. Při Black Friday vezměte v úvahu následující kanály:

  • E-mail marketing: E-mail je jednou z nejlevnějších forem marketingu a představuje skvělý způsob, jak oslovit vaše stávající zákazníky a inspirovat je k dalšímu nákupu. Naplánujte proto speciální Black Friday newsletter.
  • Reklamy na sociálních sítích: Využijte sílu lajků, sdílení a propagujte své produkty a prodej na Facebooku, Instagramu, X a TikToku.
  • Placené vyhledávání (PPC reklama): Placené reklamy ve vyhledávání se zobrazují nad výsledky organického vyhledávání na základě výrazů, které uživatel zadá. Propagujte svůj obchod reklamou ve vyhledávači a využijte přitom klíčová slova svých konkurentů, abyste se ve výsledcích vyhledávání objevili výše než oni.
  • Remarketingové reklamy: Remarketing je typem reklamy, která se zaměřuje na uživatele, kteří již navštívili vaše webové stránky. Pomocí remarketingových reklam můžete nabízet speciální kupónové kódy nebo jiné akce, které zákazníky přesvědčí, aby se na váš web vrátili a nakoupili. Remarketingové bannery se uživatelům zobrazují prostřednictvím obsahové sítě (např. Sklik, Obsahová síť Google) nebo na sociálních sítích.

Jsou vaše slevy dostatečně viditelné přímo na webu?

Pokud zákazníci o slevách neví, nemohou je využít. Ať už lidé přicházejí na vaše stránky organicky, nebo je navštíví díky e-mailovému marketingu a placené reklamě, je vaším cílem, aby slevové akce našli bez problémů. Existuje několik způsobů, jak toho dosáhnout:

  • Informujte o akci napříč celým obchodem pomocí banneru či lišty s oznámením o slevách
  • Využijte pop-up okno s informací o slevách a CTA tlačítkem, které je přesměruje přímo na prodej
  • Přidejte na domovskou stránku banner s informací o slevách
  • Přidejte do menu kategorii “Black Friday”
  • Zobrazte položky ve slevě v postranním panelu
  • Zobrazte ikony označující slevu na miniaturách svých produktů
Včasné plánování i začátek kampaně je na Black Friday velmi důležitý
Začněte s plánováním i spuštěním kampaně včas

Navrhněte vizuál

Vaše kampaň bude potřebovat také grafiku, ať už pro jednotlivé komunikační kanály, tak přímo pro nabídku na webu. Dejte vaší nabídce jednotný a výrazný vizuál, který zákazníky zaujme a připravte speciální Black Friday grafiku.

Začněte včas

Připravit kampaň a zahájit ji přímo na Black Friday není úplně nejlepší nápad. Tohle totiž udělá naprostá většina obchodů a výsledkem bude zahlcený zákazník a nabídka zapadlá mezi miliónem dalším.

Zkuste své zákazníky o slevách informovat s dostatečným časovým předstihem. Připravujte publikum na chystané slevy a opakovaně se připomínejte. Takhle se o akci dozví stálí zákazníci i náhodní kolemjdoucí, které by jinak vaše nabídka úplně minula.

Doveďte zákazníky až k nákupu

Zainvestovali jste do přivedení návštěvníků do e-shopu, tak je nenechte proklouznout bez toho, že by nakoupili.

Najdou vaši zákazníci snadno to, co hledají?

Zákazníci používají k vyhledávání produktů na webu různé metody. Mohou procházet zboží podle kategorií, nebo mohou použít vyhledávač na vašem webu a najít produkt podle klíčového slova nebo přesného názvu. Jak zajistit, aby vaši zákazníci snadno našli přesně to, co hledají:

  • Umístěte na web pole pro vyhledávání
  • Používejte přehledné a logické členění produktů do kategorií
  • Nabídněte zákazníkům funkci filtrování produktů podle kategorií, atributů, tagů, ceny a množství skladem

Otestujte to!

Snadná platba v e-shopu na Black Friday
Jednoduchý pokladní proces zvýší procento dokončených objednávek nejen na Black Friday

Mohou u vás zákazníci zaplatit rychle a bez problémů?

Jednoduchost a rychlost průchodu pokladnou je rozhodující v tom, zda zákazníci nakoupí nebo objednávku předčasně opustí. Popřemýšlejte, jak ještě více zefektivnit platební proces. Rychlé dokončení a více možností platby sníží množství opuštěných objednávek a blokování nezaplaceného zboží. Zrevidujte proto ještě před Black Friday, jak je na tom vaše pokladna.

  • Zbavte se vizuálního nepořádku. Odstraňte z pokladny menu v záhlaví a zápatí, widgety v postranním panelu a další rušivé prvky, aby se zákazník mohl soustředit na dokončení nákupu.
  • Snižte množství požadovaných údajů v pokladně. Zbytečná políčka jako “Název společnosti” je může obtěžovat natolik, že vaše stránky zcela opustí. Odstraňte zbytečná pole a urychlete tak proces objednávky.
  • Nabídněte více možností platby. Umožněte zákazníkům zaplatit tak, jak jim to nejvíce vyhovuje. Nejpopulárnější je mezi zákazníky platba přes platební bránu. Vyberte plugin, které umožňuje přijímat platby ve více měnách, podporuje Apple Pay nebo Google Pay nebo nabízí bankovní tlačítka. Mezi takové moderní české a slovenské platební brány patří GoPay, Comgate nebo ThePay 2.0.
  • Umožněte zákazníkům platbu bez registrace. Minimalizujte dobu potřebnou k nákupu tím, že nebudete po návštěvnících vyžadovat, aby si před dokončením nákupu vytvořili účet nebo se přihlásili.
  • Přidejte QR platbu. Ne všichni zákazníci chtějí pro platbu využít platební bránu. Ulehčete jim proces zaplacení přidáním QR kódu vygenerovaným na děkovné stránce a v e-mailu. Zvýšíte tak rychlost poslání peněz a snížíte chybovost, protože QR kód vše vyplní automaticky. Máme otestováno, že použitím QR kódů, klesne procento nezaplacených objednávek přes bankovní převod. Platbu QR kódy do e-shopu snadno přidáte pomocí pluginu.

Nemáte čas či si chcete článek uložit na později? Stáhněte si jej ve formě PDF i s checklistem, který vám v přípravě pomůže.

Zrevidujte nastavení cross-sellingu a up-sellingu

Když už vynaložíte čas a finance na přivedení zákazníků do e-shopu, zkuste jim toho prodat co nejvíc. K tomu slouží cross-selling, tzv. křížový prodej. Ve zkratce tento termín znamená, že zákazníkům nabídnete doplňkové produkty k tomu, který už má vybraný. K módní sukni nabídněte ladící halenku, ke kabelce boty a k botám přípravek na péči o kůži. Tímto způsobem zvýšíte hodnoty objednávek.

Můžete využít i tzv. up-selling, kdy zákazníkovi k vybranému produktu nabídnete lepší (a dražší) verzi. Nefunguje to samozřejmě na každého, ale u části objednávek tak zvýšíte jejich hodnotu. Up-selling i cross-selling snadno nastavíte přímo ve WooCommerce.

Pokud už cross-selling i up-selling máte nastavený, zrevidujte, zda jsou doporučení produktů stále platná a logická.

V období Black Friday je nutné připravit se na zvýšenou vytíženost dopravců
V období Black Friday je třeba počítat s velkou vytížeností dopravců a nespoléhat jen na jednoho či dva.

Připravte se na možné obtíže s dopravci

V období Black Friday jsou velmi vytížení také dopravci, což se může negativně odrazit jak na doručovacích lhůtách, ale i na chybovosti. Spoléhat pouze na jednoho či dva dopravce se nemusí vyplatit. Zvažte, zda nerozšířit portfolio nabízených způsobů dopravy, aby v případě přehlcení jednoho z dopravců zůstaly na výběr další možnosti. Širší nabídka dopravy také pomůže přesvědčit zákazníky k nákupu.

TIP: Podívejte se, jací dopravci jsou pro propojení s WooCommerce k dispozici. Vyberte si dopravní plugin nyní.

Další možností, jak vyjít vstříc zákazníkům, je zavedení zrychlené nebo expresní přepravy. Rychlé způsoby doručení nejenže motivují zákazníky k nákupu, ale také zajišťují, že vaše produkty dorazí včas v tomto období, kdy mohou být dodací lhůty o něco pomalejší kvůli velkému objemu objednávek.

Bez ohledu na to, jaké možnosti dopravy poskytujete, byste na webu měli vždy uvést upozornění o době dodání produktů.

Pohlídejte si opuštěný košík a remarketing

I přes výše uvedená opatření část zákazníků objednávky nedokončí. Nicméně stále je možné některé z nich k dokončení dovést. Zkontrolujte, zda máte aktivní zasílání automatických e-mailů o opuštěném košíku a případně upravte jejich textaci, aby ladila s probíhající akcí. Nezapomeňte také nastavit remarketingovou reklamu (prostřednictvím obsahových a sociálních sítí), který osloví ty zákazníky, na které nemáte e-mailový kontakt.

Nezapomeňte na stávající zákazníky

Při plánování Black Friday určitě nezapomínejte na vaše současné zákazníky. I oni budou vystaveni lákání mnoha e-shopů, a tak byste měli zapracovat na tom, aby zůstali věrní tomu vašemu. Tyto šance zvýšíte, pokud oznámíte plánované slevy včas. U svých stálých zákazníků k tomu můžete jednoduše využít e-mail. Popřemýšlejte, jestli nenabídnout bonus navíc. Co takhle doprava zdarma pro stávající zákazníky? Dejte jim důvod, aby zůstali věrní.

Připravte se na zpracování velkého množství objednávek

Slevové akce s sebou vždy přinášejí více objednávek v kratším časovém horizontu. Aby celá akce úspěšně klapla, je třeba na to myslet dopředu.

Na Black Friday je nutné se dostatečně předzásobit.
Ujistěte se, že jste před Black Friday dostatečně zásobeni

Zásobte se dostatečně

Jen připravený web a kampaň nestačí, aby celá akce neskončila fiaskem. Jak jste na tom se skladovými zásobami zboží? Není nic horšího, než nalákat zákazníky k nákupu a přitom mít e-shop plný vyprodaných položek. Před slevami doplňte zboží skladem a nezapomeňte ani na dostatek obalových materiálů, abyste měli jak odesílat zásilky.

Pokud před Black Friday potřebujete větší skladové zásoby, ujistěte se, že jste včas zadali objednávky svým dodavatelům, zejména pokud se tyto produkty dováží ze zahraničí. Větší objednávky budou před Black Friday zadávat všichni prodejci, proto tak učiňte s dostatečným předstihem. V opačném případě byste se mohli setkat s vyššími cenami nebo s nedostatkem zboží na skladě.

Dejte pozor také na synchronizaci skladových zásob. Jsou vaše skladové zásoby rozmístěny mezi více sklady nebo mezi fyzickými a online obchody? Zajistěte, abyste během slev neprodali více produktů, než jich máte na skladě.

Zefektivněte zpracování objednávek

Dalším bodem, nad kterým je třeba se zamyslet, jsou lidské kapacity. Jak budete zvládat příval objednávek? Kolik zásilek jste schopni zpracovat, zabalit a vyexpedovat? Zvažte, zda by se vám nehodila výpomoc. Nebo budete zákazníkům komunikovat delší dodací lhůty? To ale může snižovat spokojenost zákazníků a odrazovat je od nákupu.

Kapacity zpracování objednávek můžete výrazně navýšit, pokud proces zautomatizujete. S vhodnými nástroji můžete zrychlit zajištění dopravy i fakturaci. Podívejte se na pluginy pro dopravu, které umí automatizovat odesílání objednávek. Pluginy pro fakturaci zase za vás bleskurychle vyřídí vystavení a odeslání faktury i párování přijatých plateb s objednávkami.

Nemáte čas či si chcete článek uložit na později? Stáhněte si jej ve formě PDF i s checklistem, který vám v přípravě pomůže.

Je na vyšší nápor připravena i vaše zákaznická podpora?

Vyššímu náporu v tomto období bude čelit také vaše zákaznická podpora. Podívejte se, jak můžete zvýšit její efektivitu při zachování spokojenosti zákazníků.

Nabídněte několik možností zákaznické podpory
  • Často kladené dotazy nebo nápověda: Pomozte zákazníkům, aby si pomohli sami. Připravte pro ně snadno přístupnou stránku s nejčastějšími dotazy nebo nápovědu.
  • Použijte kontaktní formulář: Umožněte zákazníkům kontaktovat váš tým zákaznického servisu pomocí kontaktního formuláře. Zajistěte, aby zákaznický dotaz byl přesměrován na správnou e-mailovou adresu.
  • Chatboty s umělou inteligencí: Pomocí chatbota můžete odfiltrovat některé z nejčastěji kladených otázek, jako například “Kolik stojí doprava?” nebo “Doručujete do mé země?”. Ušetříte tak svému zákaznickému servisu drahocenný čas a poskytnete zákazníkům rychlé odpovědi na základní otázky.
  • Live chat: Některé společnosti nabízejí místo telefonické podpory možnost živého chatu. To je užitečné zejména při práci s podrobnými informacemi, jako jsou jména zákazníků, adresy a sledování zásilek. Vyhledání objednávky zákazníka může být mnohem rychlejší, pokud vám informaci pošle v písemné podobě.
  • Telefonická podpora: Pokud má zákazník potíže s vašimi webovými stránkami nebo e-mailem, může být možnost kontaktovat podporu telefonicky jediným způsobem, jak se s vámi spojit.
Také vaše zákaznická podpora bude v období Black Friday čelit zvýšeným nárokům.
Také vaše zákaznická podpora bude v období Black Friday čelit zvýšenému náporu
Používejte software pro řízení vztahu se zákazníky (CRM)

CRM vám může pomoci sledovat interakce zákazníků s vaší společností a rychle řešit zákaznické dotazy, získávat kvalifikované leady a zvyšovat prodej. Pro WooCommerce je dostupným CRM nástrojem např. Jetpack CRM.

Aktualizujte postupy

Pravidelně kontrolujte postupy vašeho zákaznického servisu a ujistěte se, že jsou správné, aktuální a připravené na Black Friday. Váš tým by měl mít přístup ke všem postupům a dokumentacím, které si můžete společně projít zhruba týden před slevovou akcí.

Jakmile se pustíte do optimalizace zákaznické podpory, možná zjistíte, že budete muset najmout další zaměstnance, kteří vám v době výprodeje a svátků vypomohou. Pokud však zvýšíte efektivitu vašeho stávajícího týmu na maximum, snížíte tak počet sezónních pracovníků, které budete muset přijmout.

Strategie po Black Friday – remarketing, e-mailing a příprava na Vánoce

Myslíte, že po skončení Black Friday bude čas na odpočinek? Chyba lávky! Až skončí slevová akce a ten největší frmol opadne, je ta pravá chvíle na remarketing. Protože ne každý zákazník, kterého jste nalákali na slevy, nakoupil, je čas se připomenout. Remarketingem můžete oslovit ty zákazníky, kteří zaváhali nebo je něco vyrušilo z dokončení objednávky. Registrovaným zákazníkům, kteří z nějakého důvodu opustili nákupní košík, samozřejmě zašlete e-mailové upozornění na nedokončenou objednávku.

Také nezapomeňte, že po Black Friday už máme za dveřmi Vánoce. Teď se vám budou velice hodit stávající i nově získané e-mailové kontakty a můžete pomalu rozjet předvánoční prodej (nejen) prostřednictvím e-mailingu.

Nepodceňujte vyhodnocení

Až budete mít za sebou celé tohle nákupní šílenství, nezapomeňte na vyhodnocení. Projděte data a zjistěte, který z komunikačních kanálů přivedl nejvíc zákazníků, co se nejvíce vyplatilo a co se nepovedlo. Na základě těchto dat pak můžete naplánovat další Black Friday tak, aby se povedl ještě víc.


Stáhněte si článek v PDF a checklist, který vám usnadní přípravu e-shopu na Black Friday

Zadejte svůj e-mail a my vám pošleme tento článek ve formátu PDF. Navíc přidáme checklist, abyste při přípravě na Black Friday na nic nezapomněli.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Zaujal vás článek?

Nechte si 1x měsíčně zasílat upozornění na nové články a další už vám neutečou.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Novinky, slevy a aktualizace už vám neutečou. Přihlaste si odběr newsletteru a jako bonus pošleme 15% slevu.

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Zajímají vás příspěvky ze světa e-shopů a WooCommerce? Sledujte nás na sociálních sítích.

Mohlo by vás zajímat

GPSR je tady: Nové nařízení EU, které ovlivní e-shopy

GPSR je tady: Nové nařízení EU, které ovlivní e-shopy

E-shopaři pozor, Evropská unie připravila další nařízení, se kterým musíte ve svém e-shopu počítat. A protože toto nařízení vejde v platnost již 13. prosince 2024, pojďte se podívat, o co se jedná, když se řekne GPSR. Co je to GPSR? GPSR (nařízení EU 2023/988 o obecné...

číst více
Kompletní průvodce e-mail marketingem pro e‑shopy

Kompletní průvodce e-mail marketingem pro e‑shopy

Ať už máte s e-mail marketingem nějaké zkušenosti nebo jste úplný nováček, rozhodně byste ho neměli podceňovat. Jen těžko totiž najdete efektivnější marketingový nástroj, než je právě e-mailing. V našem článku se dozvíte vše, co potřebujete, aby e-mail marketing ve...

číst více

Odebírejte novinky a získejte 15% slevu na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón