V měsíci červnu máte jedinečnou příležitost pořídit si náš plugin Velkoobchod s 50% slevou. Díky tomuto pluginu budou vaši velkoodběratelé nakupovat stejně pohodlně jako koncoví zákazníci a vy ušetříte čas při vyřizování objednávek od vašich obchodních partnerů. Jaké...
Blog
Ověřeno zákazníky: Zákaznické recenze pomáhají s prodejem. Zobrazujte je na e-shopu také
Existuje prostředek, který je levný, nezabere příliš času a zároveň umí pozvednout konverzní poměr e-shopu i o desítky procent? Překvapivě ano! Recenze produktů i samotného e-shopu výrazně ovlivňují konverze e-shopu. 93 % zákazníků čte před online nákupem recenze, ty...
Umělá inteligence pro psaní textů: Jak si usnadnit psaní v e-shopu?
Víte, že kvalitní texty jsou pro váš e-shop zásadní? Jsou to ony, které lákají zákazníky, budují důvěru a podporují prodeje. Psaní textů ale může být zdlouhavé a náročné, zvlášť pokud nemáte dost času nebo zkušeností. Naštěstí přichází na pomoc umělá inteligence (AI),...
Zázračné QR kódy jsou skvělé pro platby i marketing. Jak je efektivně využít v e-shopu?
QR kód se stává nedílnou součástí našich životů. Propojuje offline s online světem, usnadňuje i zpříjemňuje nám život. Nejznámějším a asi nejpoužívanějším způsobem použití QR kódů jsou platby. Ale existuje daleko více příležitostí, kde může být QR kód užitečný –...
Nové povinné údaje při platbě kartou přes platební bránu
Od 1. 8. 2024 zavádí společnosti Visa a Mastercard nová pravidla pro platbu kartou. Aby se těmito kartami dalo i nadále platit v e-shopech, bude platební brána potřebovat více údajů. Nově bude třeba pro zaplacení také předávat: jméno plátce jeho e-mailovou adresu nebo...
UGC frčí. Jak využít tento trend v marketingu e-shopu?
Zkratka UGC se v poslední době na internetu skloňuje ve všech pádech. Víte, co znamená a jak může pomoci vašemu e-shopu? Přesně na to se podíváme v našem dnešním článku. Co znamená UGC? UGC neboli user generated content v přesném překladu znamená uživateli generovaný...
Nové funkce u Toret pluginů přidané v 4/2024
Duben je úspěšně za námi. Za tento měsíc jsme přinesli 68 nových aktualizací, tak se pojďte podívat, jaké zajímavosti se mezi nimi dají najít tentokrát. iDoklad Do pluginu iDoklad jsme přidali novou funkci, která umožňuje vytvořené faktury zasílat na určený e-mail....
AKCE MĚSÍCE: Plugin Česká pošta se slevou 50 %
Pluginem měsíce května jsme zvolili Českou poštu – plugin, který zákazníkům nabídne bezkonkurenčně nejširší výběr možností doručení, a to včetně populární Balíkovny. Nyní jej můžete mít s 50% slevou. Nejvíce možností doručení v jednom pluginu Česká pošta je přeborník,...
Jak neztrácet zákazníky? Přidejte do e-shopu funkci hlídací pes
Akvizice zákazníků stojí čas, peníze i úsilí. Když pracně získaný zákazník konečně přijde do e-shopu a zjistí, že vybraný produkt není skladem, může se stát, že celá investice vyletí komínem. Vyprodání produktu je běžné a někdy se prodlevě mezi vyprodáním a opětovným...
Cenotvorba e-shopu: Naceňte produkty tak, aby se dobře prodávaly i přinášely zisk
Cenotvorba – nebo chcete-li nacenění – vašich produktů stojí na pomezí vědy a umění. Příliš nízké ceny můžou celé vaše podnikání dovést ke krachu, ale stejně je to i s těmi vysokými. Výše ceny produktu nejen určí, kolik vyděláte, ale zda vůbec prodáte, kterou skupinu...
Inline platební brána vs. redirect: Která je pro e-shop lepší?
Platební brány jsou dnes běžnou součástí e-shopu – je to zákazníky oblíbený způsob platby a zároveň je velmi pohodlný také pro provozovatele e-shopu. Není ovšem brána jako brána. V zásadě můžeme platební brány dělit na dva převládající typy: inline a redirect. Jaký je...
Obchodní podmínky e-shopu se nevyplatí zanedbat. Víme, jak na ně
Všeobecné obchodní podmínky e-shopu – všichni je známe, ale málokdo je čte dříve, než nastane skutečný problém. Právě v situacích, kdy obchod mezi zákazníkem a e-shopem neprobíhá ke spokojenosti obou, můžou dobře zpracované obchodní podmínky zachránit den. Pojďme se...
Novinky, slevy a aktualizace už vám neutečou. Přihlaste si odběr newsletteru a jako bonus pošleme 15% slevu.
Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.
Zajímají vás příspěvky ze světa e-shopů a WooCommerce? Sledujte nás na sociálních sítích.