Od 1. 8. 2024 zavádí společnosti Visa a Mastercard nová pravidla pro platbu kartou. Aby se těmito kartami dalo i nadále platit v e-shopech, bude platební brána potřebovat více údajů. Nově bude třeba pro zaplacení také předávat: jméno plátce jeho e-mailovou adresu nebo...
Blog
UGC frčí. Jak využít tento trend v marketingu e-shopu?
UGC se v poslední době na internetu skloňuje ve všech pádech. Víte, co to je a jak může pomoci vašemu e-shopu? Přesně na to se podíváme v našem dnešním článku. Co to je UGC? UGC (user generated content – uživateli generovaný obsah) je obsah, který vytvářejí samotní...
Nové funkce u Toret pluginů přidané v 4/2024
Duben je úspěšně za námi. Za tento měsíc jsme přinesli 68 nových aktualizací, tak se pojďte podívat, jaké zajímavosti se mezi nimi dají najít tentokrát. iDoklad Do pluginu iDoklad jsme přidali novou funkci, která umožňuje vytvořené faktury zasílat na určený e-mail....
AKCE MĚSÍCE: Plugin Česká pošta se slevou 50 %
Pluginem měsíce května jsme zvolili Českou poštu – plugin, který zákazníkům nabídne bezkonkurenčně nejširší výběr možností doručení, a to včetně populární Balíkovny. Nyní jej můžete mít s 50% slevou. Nejvíce možností doručení v jednom pluginu Česká pošta je přeborník,...
Jak neztrácet zákazníky? Přidejte do e-shopu funkci hlídací pes
Akvizice zákazníků stojí čas, peníze i úsilí. Když pracně získaný zákazník konečně přijde do e-shopu a zjistí, že vybraný produkt není skladem, může se stát, že celá investice vyletí komínem. Vyprodání produktu je běžné a někdy se prodlevě mezi vyprodáním a opětovným...
Cenotvorba e-shopu: Naceňte produkty tak, aby se dobře prodávaly i přinášely zisk
Cenotvorba – nebo chcete-li nacenění – vašich produktů stojí na pomezí vědy a umění. Příliš nízké ceny můžou celé vaše podnikání dovést ke krachu, ale stejně je to i s těmi vysokými. Výše ceny produktu nejen určí, kolik vyděláte, ale zda vůbec prodáte, kterou skupinu...
Inline platební brána vs. redirect: Která je pro e-shop lepší?
Platební brány jsou dnes běžnou součástí e-shopu – je to zákazníky oblíbený způsob platby a zároveň je velmi pohodlný také pro provozovatele e-shopu. Není ovšem brána jako brána. V zásadě můžeme platební brány dělit na dva převládající typy: inline a redirect. Jaký je...
Obchodní podmínky e-shopu se nevyplatí zanedbat. Víme, jak na ně
Všeobecné obchodní podmínky e-shopu – všichni je známe, ale málokdo je čte dříve, než nastane skutečný problém. Právě v situacích, kdy obchod mezi zákazníkem a e-shopem neprobíhá ke spokojenosti obou, můžou dobře zpracované obchodní podmínky zachránit den. Pojďme se...
Nové funkce u Toret pluginů přidané v 3/2024
Březen už je v nenávratnu, a tak nezbývá než zrekapitulovat, co se událo v Toretu. Za tento měsíc jsme vydali 62 aktualizací a přinesli jsme vám některé zajímavé novinky. Které? Dozvíte se dál. Synchronizace skladu ve Fakturoidu Velkou novinkou je možnost obousměrné...
AKCE MĚSÍCE: Plugin Toret Fakturoid jen za 990,-
Pluginem měsíce dubna jsme zvolili Fakturoid – plugin, který umí ušetřit čas a zbavit vás starostí s fakturací. Jen v dubnu můžete pořídit tento šikovný nástroj pouze za 990,- Kč. Nechte fakturaci Fakturoidu Plugin propojí váš e-shop s fakturačním systémem Fakturoid....
Jak na obsahový marketing e-shopu, aby přinášel výsledky? Potřebujete strategii!
Obsahový marketing (nebo také content marketing) je odvětví marketingu, které může vystřelit prodeje e-shopu do výšin nebo naopak pohltit ten zbytek volného času, co máte – a s mizivými výsledky. To je také důvod, proč o obsahovém marketingu koluje spousta nejasností...
Automatická fakturace e-shopu šetří čas i práci. Jak na to ve WooCommerce?
Vystavování faktur je jednou z povinností e-shopařů. Nebývá to příliš oblíbená činnost, nicméně je velmi důležitá a její neplnění může mít nepěkné důsledky. Jak zařídit, abyste fakturovali správně a přitom to zabralo co nejméně času? Odpovědí je automatická fakturace....
Novinky, slevy a aktualizace už vám neutečou. Přihlaste si odběr newsletteru a jako bonus pošleme 150 Kč slevu.
Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.
Zajímají vás příspěvky ze světa e-shopů a WooCommerce? Sledujte nás na sociálních sítích.