Provozování WooCommerce e-shopu může být snadné. Když máte systém.

Máte WooCommerce e-shop? Těmhle chybám se vyhněte!

18. 9. 2023 | Marketingové tipy

Provozování e-shopu není vůbec jednoduché. Majitelé internetových obchodů se musí postarat o nekonečnou řadu úkolů – zajistit produkty, spravovat objednávky, zákaznickou podporu i technickou funkčnost e-shopu. Vypíchli jsme pár bodů, které není radno zanedbat, aby váš WooCommerce e-shop šlapal, jak má.

Stará verze WooCommerce e-shopu

WooCommerce se stále vyvíjí a vylepšuje, proto dříve nebo později narazíte na potřebu aktualizace. Možná si říkáte, že vám stačí verze, kterou máte, že nepotřebujete žádné novinky, ale brzy byste mohli narazit na problémy s funkčností WooCommerce e-shopu. Pluginy, které v obchodě používáte, totiž nemusí podporovat starší verze WooCommerce.

Potřeba aktualizace WooCommerce

Potřeba aktualizace pluginu WooCommerce se zobrazí přímo na hlavní stránce administrace.

Nezapomeňte před aktualizací novou verzi otestovat ve zkušebním prostředí. Více o aktualizacích se můžete dozvědět přímo z dokumentace WooCommerce, kterou jsme pro vás přeložili.

Neaktuální pluginy pro WooCommerce e-shop

I WooCommerce pluginy, které ve svém internetovém obchodě používáte, je třeba udržovat aktuální. Zastaralé pluginy mohou být bezpečnostní hrozbou pro váš WooCommerce e-shop a hlavně nemusí správně fungovat. Vzhledem k tomu, že pluginy zajišťují pro e-shop tak klíčové věci, jako je doprava a platba, je více než nutné starat se o to, aby fungovaly na jedničku. Upozornění na zastaralé pluginy se zobrazí přímo na hlavní stránce i v bočním menu. 

Zastaralý plugin

V sekci pluginů můžete ty zastaralé snadno aktualizovat.

Ignorování zpráv o stavu systému

Chyby se stávají. Pokud je ale budete ignorovat, může to ohrozit funkčnost celého e-shopu. Plugin WooCommerce naštěstí v kategorii “Stav” umí vypsat, jaké položky systému fungují dobře, a kterým je třeba věnovat pozornost. U položek s chybou vám nabídne i krátké vysvětlení o jaký problém se jedná. Sekci “Stav” najdete přímo na hlavní stránce (“Nástěnka”) administrace.

Stav systému WP

Takto umí WooCommerce vypsat všechny události, kterým byste měli věnovat pozornost.

Nesbíráte e-maily

Máte WooCommerce e-shop, ale nemáte žádnou databázi e-mailů? Chyba! E-mail marketing je jeden z nejefektivnějších způsobů, jak přivést zpět své zákazníky. Požádejte své zákazníky o e-mailovou adresu. Můžete je nalákat na zajímavý newsletter, bonusový obsah, který zašlete, nebo je vyzvat k odběru novinek při objednávce. 

Vlastní e-mailová databáze je přímou cestou k zákazníkům, je škoda toho nevyužít. Podívejte se na naše WooCommerce pluginy pro e-mailing, které vám práci usnadní.

Netvoříte brand svého WooCommerce e-shopu

E-shopy vytvořené prostřednictvím WooCommerce jsou dost flexibilní, a to může být požehnání stejně jako prokletí. Pokud se neustále mění uspořádání a vzhled vašeho e-shopu, zákazníky to mate. 

Vytvořte obchodu jasnou image a té se držte. Slaďte vizuál i styl komunikace napříč celým e-shopem, sociálními sítěmi i e-mailem. Zákazníci si vás lépe zapamatují a budou se vracet.

Neuvádíte USP svého WooCommerce e-shopu

Víte, proč by zákazníci měli nakoupit právě u vás a ne na jiném e-shopu? Výborně, to je váš USP (unique selling proposition) neboli unikátní prodejní argument. A teď je třeba tento argument představit zákazníkům. Přivezete balíček až domů, pomůžete s instalací nebo nabízíte ekologické zabalení zásilky? Odlište se od konkurence!

Rozmyslete si USP svého WooCommerce e-shopu

Rozmyslete si USP svého WooCommerce e-shopu

Nenabízíte zákaznickou podporu

Možná máte obsáhlé popisky u produktů na vašem WooCommerce e-shopu, ale nikdy nevíte, zda zákazník nebude potřebovat další informace, aby se rozhodl nakoupit. Možnost zeptat se ve formuláři, v chatu nebo po telefonu zvýší důvěryhodnost e-shopu a přesvědčí k nákupu.

Nemáte dopravu zdarma

Vysoká cena dopravy je pro většinu zákazníků problém, který je odrazuje od nákupu v e-shopu. Zkuste svým zákazníkům nabídnout dopravu zdarma s minimální celkovou objednávkou, jde to i na WooCommerce e-shopu. Uvidíte, že to bude zákazníky motivovat k větším objednávkám, aby na dopravu zdarma dosáhli.

Víte o tom, že máme v nabídce WooCommerce pluginy pro dopravu, které dopravu zdarma zvládnou?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a získejte slevu 15% na první nákup

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Další články

Odebírejte novinky a získejte 15% slevu na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón