Za třetinu návštěvnosti vděčí e-shop Prowine srovnávačům zboží. Díky pluginům zvládnou inzerci na nich sami

Rodinná vinařská firma Prowine, která je velkodovozcem bulharských vín, se zaměřuje také na přímý prodej koncovým zákazníkům prostřednictvím vlastního e-shopu. A jak jinak – pomáhají jim v tom pluginy od Toretu.

Kdo stojí za e-shopem Prowine

Za značkou Prowine stojí rodina Tanevových, kteří již od roku 2002 dováží kvalitní vína i destiláty z Bulharska. Nejprve jako velkoobchod, od roku 2015 již s vlastním e-shopem pro koncové zákazníky v Česku, a následně i na Slovensku (2020).

“Chtěli jsme v Česku nabídnout vína, která opravdu reprezentují bulharskou kvalitu – ne jen levné značky typu Medvědí krev.”

A protože se Tanevovým s e-shopem daří, v blízké budoucnosti se chystají vstoupit i na německý a rakouský B2C trh.

Ze zákulisí e-shopu

S e-shopem začínali v letech 2015–2017 na jiné platformě, brzy však přešli na WordPress. Na doporučení programátora se dostali až k Toret pluginům.

Na e-shopu Prowine najdete v současnosti celou řadu našich pluginů – od dopravních (PPL, Zásilkovna, Balíkovna) přes fakturační plugin pro Fakturoid až po Toolkit a pluginy pro srovnávače zboží (XML feedy, Srovnávače zboží).

“Nemám vyloženě jeden nejoblíbenější plugin, protože všechny plní svůj účel – urychlují a zjednodušují práci, což je za mě hlavní smysl pluginů obecně. Pokud bych měl ale přece jen některé vyzdvihnout, byly by to pluginy pro srovnávače zboží a propojení s Fakturoidem.”

E-shop s bulharskými víny - prowine.cz

“Pluginy pro srovnávače nám pomáhají být vidět”

Srovnávače zboží jsou pro e-shop Prowine velmi důležité – pomáhají oslovovat nové zákazníky a generují podstatnou část návštěvnosti i tržeb.

“Na náš e-shop přichází poměrně dost lidí ze srovnávačů zboží. Za minulý měsíc jsme zaznamenali více než třetinu návštěvníků z Heuréky a Zboží.cz. Dohromady jsme z těchto návštěv dosáhli konverzního poměru 12,5 %, což považuji za velmi slušné číslo.”

Produktové feedy pro srovnávače si na e-shopu Prowine zvládnou spravovat sami – díky pluginu XML feedy. Vše si jednoduše naklikají přímo v administraci tak, jak potřebují.

“Samotné nastavení XML feedu je technicky poměrně jednoduché. Řekl bych, že to zvládne každý s alespoň základními znalostmi.”

Klíčový faktor – recenze a certifikáty ze srovnávačů

Na e-shopu Prowine si můžete všimnout také certifikátu Ověřeno zákazníky i recenzí ze srovnávačů. Podle Filipa Taneva ml. jsou certifikát i recenze klíčové pro důvěryhodnost e-shopu.

“Zobrazení recenzí na e-shopu považuji za velmi přínosné. Daří se nám získávat pozitivní recenze z Heuréky zaměřené na spokojenost s nákupem a díky pluginu je můžeme jednoduše zobrazovat přímo na webu. Certifikát Ověřeno zákazníky přidává další vrstvu důvěryhodnosti, což se pozitivně odráží v prodejích.”

Pro zobrazování certifikátu i recenzí v Prowine využívají plugin Srovnávače zboží.

E-shop prowine.cz - certifikát Ověřeno zákazníky implementovaný pomocí Toret pluginu

Recept na úspěch podle Prowine? Vize, dobrý produkt a spolehlivý e-shop

V případě e-shopu Prowine se úspěšně spojuje hlubší vize, kvalitní produkt i technické řešení e-shopu. WordPress jim umožnil postavit obchod podle svých představ a Toret pluginy doplňují nezbytné funkce.

“WordPress nabízí obrovské možnosti přizpůsobení a svobody. A pokud ho navíc doplníte o spolehlivé a funkční pluginy od Toretu, máte pevný základ pro úspěšný e-shop. Za mě nic víc není potřeba.”

Na e-shopu Prowine se můžete setkat s těmito Toret pluginy:

E-shop najdete na adrese prowine.cz.

Děkujeme Filipu Tanevovi ml. za rozhovor a přejeme mnoho dalších úspěchů s e-shopem.