Toret Zásilkovna 4.2

12.11.2020

Od 2. 12. 2020 Zásilkovna upravuje cenu balíků z důvodu nutnosti přeštítkování.

Dlouhodobě se potýkáme s velkým počtem zásilek, které mají poškozený, chybný, anebo nesprávný štítek dopravce. Takové štítky znesnadňují a zpomalují přepravu, a proto jsme se rozhodli z uvedených důvodů od 2. 12. 2020 začít účtovat příplatek 10 Kč za přeštítkování zásilek s nesprávným nebo chybným štítkem.

V jakých případech k příplatku dojde?

Kompletní definice a bližší specifikace chybného štítku a pravidel přeštítkování jsme promítli také v nové verzi Obchodních podmínek, kterou si lze stáhnout zde.

  • zásilka nemá přímý štítek externího přepravce (neplatí v případě služby Nejvýhodnějšího doručení na adresu a pro klienty, kteří použili funkci přímého tisku, ale při tisku nastala chyba na naší straně)
  • štítek bude nečitelný – slabý tisk (málo toneru v tiskárně apod.)
  • na štítku bude posunutý tisk (např. chybí kousek čárového kódu, špatně zvolený formát papíru apod.),
  • štítek bude nekvalitně nalepený (např. natržený, napůl odlepený, lepící páska zasahuje přes čárový kód apod.)
  • pokud dojde k manipulaci s údaji k zásilce až po vytištění štítku (např. změna výdejního místa)

Věříme, že naše kroky k zabezpečení kapacit a urychlení doručení na adresu pochopíte a že se tak společně postaráme o hladký průběh doručování.

Další informace v článku na blogu Zásilkovny.

V nové verzi pluginu lze pro externího dopravce stáhnout pouze štítek pro něj určený. Dále bylo pro ruční odeslání balíku v případě, že nemá udanou váhu, přidána možnost jejího zadání.

Jak nastavit plugin Zásilkovny, aby nedošlo k navýšení ceny přepravy z důvodu přeštítkování

Pro nastavení máte dvě možnosti:

1. Při použití automatického odeslání

Jestliže chcete používat automatické odeslání do Zásilkovny (například na děkovné stránce), musíte mít u všech produktů nastavenou váhu. Poté se do systému Zásilkovny automaticky přenese váha celé objednávky. Pokud se totiž odešle objednávka přes externího dopravce s váhou “0”, není možné v pluginu vytisknout štítek externího dopravce. Odeslaná váha v Zásilkovně nelze zpětně změnit.

2. Při použití ručního odeslání

Pokud chcete využít ruční odeslání do Zásilkovny, deaktivujte v Hlavním nastavení pluginu Zásilkovna automatické odeslání.

Vypnout automatické odeslání do Zásilkovny

Vypnout automatické odeslání do Zásilkovny

Objednávky poté do systému Zásilkovny odešlete ručně z přehledu objednávek. V případě, že se objeví objednávka bez vyplněné váhy, budete před odesláním vyzvání k jejímu vyplnění.

Nastavení hmotnosti balíku při ručním odeslání objednávky s nulovou váhou

V případě, že používáte ruční odeslání objednávky do Zásilkovny a objednávka obsahuje produkty, které nemají nastavenou váhu, můžete zadat váhu balíku.

Pokud máte nějakou objednávku k ručnímu odeslání do Zásilkovny a není u ní uvedena váha, zobrazí se ve sloupci Zásilkovna tlačítko s ikonou vykřičníku.

Ikona s odesláním

Po kliknunutí na tlačítko se zobrazí formulář pro zadání váhy objednávky.

Formulář pro vložení váhy

Jednotka hmotnosti pro zadávání váhy balíku se automaticky nastavuje podle nastavení ve WooCommerce.

Po zadání hmotnosti a kliknutí na Uložit se zobrazí standardní tlačítko pro odeslání zásilky.

Tlačítko odeslání do Zásilkovny

Další články

Apple Pay v pluginu GoPay Inline

Psali jste nám o přidání platební metody Apple Pay do pluginu GoPay Inline.  Vydali jsme aktualizaci 2.1, která Apple Pay do pluginu přidává. Pro nastavení Apple Pay v pluginu je nutné nejprve platební metodu aktivovat v administraci účtu na gopay.com. Pro pomoc při...

pokračovat ve čtení

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a získejte slevu 10% na nákup

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

ZÍSKEJTE 10%SLEVU

ZÍSKEJTE 10%SLEVU

Přidejte se do našeho newsletteru a získejte slevu 10% na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0