Toret Zásilkovna 4.2

12. 11. 2020 | Aktuality

Od 2. 12. 2020 Zásilkovna upravuje cenu balíků z důvodu nutnosti přeštítkování.

Dlouhodobě se potýkáme s velkým počtem zásilek, které mají poškozený, chybný, anebo nesprávný štítek dopravce. Takové štítky znesnadňují a zpomalují přepravu, a proto jsme se rozhodli z uvedených důvodů od 2. 12. 2020 začít účtovat příplatek 10 Kč za přeštítkování zásilek s nesprávným nebo chybným štítkem.

V jakých případech k příplatku dojde?

Kompletní definice a bližší specifikace chybného štítku a pravidel přeštítkování jsme promítli také v nové verzi Obchodních podmínek, kterou si lze stáhnout zde.

  • zásilka nemá přímý štítek externího přepravce (neplatí v případě služby Nejvýhodnějšího doručení na adresu a pro klienty, kteří použili funkci přímého tisku, ale při tisku nastala chyba na naší straně)
  • štítek bude nečitelný – slabý tisk (málo toneru v tiskárně apod.)
  • na štítku bude posunutý tisk (např. chybí kousek čárového kódu, špatně zvolený formát papíru apod.),
  • štítek bude nekvalitně nalepený (např. natržený, napůl odlepený, lepící páska zasahuje přes čárový kód apod.)
  • pokud dojde k manipulaci s údaji k zásilce až po vytištění štítku (např. změna výdejního místa)

Věříme, že naše kroky k zabezpečení kapacit a urychlení doručení na adresu pochopíte a že se tak společně postaráme o hladký průběh doručování.

Další informace v článku na blogu Zásilkovny.

V nové verzi pluginu lze pro externího dopravce stáhnout pouze štítek pro něj určený. Dále bylo pro ruční odeslání balíku v případě, že nemá udanou váhu, přidána možnost jejího zadání.

Jak nastavit plugin Zásilkovny, aby nedošlo k navýšení ceny přepravy z důvodu přeštítkování

Pro nastavení máte dvě možnosti:

1. Při použití automatického odeslání

Jestliže chcete používat automatické odeslání do Zásilkovny (například na děkovné stránce), musíte mít u všech produktů nastavenou váhu. Poté se do systému Zásilkovny automaticky přenese váha celé objednávky. Pokud se totiž odešle objednávka přes externího dopravce s váhou „0“, není možné v pluginu vytisknout štítek externího dopravce. Odeslaná váha v Zásilkovně nelze zpětně změnit.

2. Při použití ručního odeslání

Pokud chcete využít ruční odeslání do Zásilkovny, deaktivujte v Hlavním nastavení pluginu Zásilkovna automatické odeslání.

Vypnout automatické odeslání do Zásilkovny

Vypnout automatické odeslání do Zásilkovny

Objednávky poté do systému Zásilkovny odešlete ručně z přehledu objednávek. V případě, že se objeví objednávka bez vyplněné váhy, budete před odesláním vyzvání k jejímu vyplnění.

Nastavení hmotnosti balíku při ručním odeslání objednávky s nulovou váhou

V případě, že používáte ruční odeslání objednávky do Zásilkovny a objednávka obsahuje produkty, které nemají nastavenou váhu, můžete zadat váhu balíku.

Pokud máte nějakou objednávku k ručnímu odeslání do Zásilkovny a není u ní uvedena váha, zobrazí se ve sloupci Zásilkovna tlačítko s ikonou vykřičníku.

Ikona s odesláním

Po kliknunutí na tlačítko se zobrazí formulář pro zadání váhy objednávky.

Formulář pro vložení váhy

Jednotka hmotnosti pro zadávání váhy balíku se automaticky nastavuje podle nastavení ve WooCommerce.

Po zadání hmotnosti a kliknutí na Uložit se zobrazí standardní tlačítko pro odeslání zásilky.

Tlačítko odeslání do Zásilkovny

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a získejte slevu 15% na nákup

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

Další články

Velká aktualizace dopravních pluginů

V posledním týdnu jsme si připravili aktualizaci většiny dopravních pluginů. Soustředili jsme se hlavně na vylepšení pokladny. Nově můžete nastavit automatické otevření okna s výběrem výdejního místa a dále jsme zapracovali na vylepšení kompatibility pro pluginy na...

pokračovat ve čtení

15% SLEVA

Přidejte se do newsletteru a získejte slevu.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón