Protože nadcházející aktualizace pluginu Toret Zásilkovna bude poměrně rozsáhlá, chtěli bychom vás předem informovat o připravovaných změnách a nových funkcích.
Připravované změny ve verzi Toret Zásilkovna 5.0
- Na základě žádosti společnosti Zásilkovna bude zcela z pluginu odstraněna funkce automatického odeslání objednávky do systému Zásilkovny – tento požadavek ze strany Zásilkovny vznikl z důvodu, že majitelé e-shopů, kteří mají nastavené automatické odeslání balíku do systému Zásilkovny ihned po vytvoření objednávky, blokují po dobu, než balík skutečně odešlou kapacitu ve výdejní pobočce Zásilkovny. Tato blokace pak trvá i několik dní až týdnů. Nově by měli správci obchodu odesílat informace o balíku až v době, kdy jej mají skutečně připravený k odeslání.
- Hromadné odeslání do Zásilkovny – nově bude možné do systému Zásilkovny odeslat více objednávek najednou, vše přes WordPress funkci hromadné úpravy.
- Změna stavu objednávky na základě změny stavu zásilky v Zásilkovně – posloucháme vaše podněty a toto je jedna z funkcí, o kterou jste si napsali. V nastavení pluginu bude možné přiřadit stav objednávky k danému stavu balíku v Zásilkovně. Jakmile pak plugin detekuje požadovaný stav zásilky, dojde k automatické změně stavu objednávky ve WooCommerce.
- Přepracování zadávání váhy při odeslání – možnost zadávání váhy u objednávek, které obsahují produkty bez nastavené váhy, byla představena ve verzi Toret Zásilkovna 4.2. Nově dojde k přepracování zadávání, kdy se váha balíku bude zadávat v pop-up okně.
- Přidání rozměrů balíků při odeslání – nově bude možné při odeslání balíků do systému Zásilkovny zadat i jejich rozměr. Díky tomu bude v pluginu možné využít další dopravce, kteří rozměry vyžadují. Zadávání rozměrů bude, podobně jako u zadávání váhy, v pop-up okně.
- Zobrazení stavu balíku v Zásilkovně v přehledu objednávek – další funkce, kterou jste si vyžádali. Načítání stavu balíku v systému Zásilkovny bude nově přes CRON. Díky tomu se může tato funkce do pluginu vrátit bez toho, aby došlo ke zpomalení načítání administrace.
- Změny v detailu objednávky – v detailu objednávky dojde k následujícím změnám a vylepšením:
- Možnost změny vybrané pobočky – v případě, že si zákazník vybere špatnou pobočku nebo se rozhodne pro jinou, budete mít úpravu jednoduchou. Novou pobočku si snadno vyberete přímo při úpravě objednávky.
- Tlačítko pro odeslání do systému Zásilkovny – do úpravy objednávky přidáváme tlačítko pro její rychlejší odeslání do systému Zásilkovny.
- Stažení štítku – nově bude možné také stáhnout štítek balíku přímo v detailu objednávky.