Jak nafotit produkt tak, aby zákazníci neodolali: Návod v 5 krocích

Jak nafotit produkt tak, aby zákazníci neodolali: Návod v 5 krocích

Bez kvalitních fotografií produktů se úspěšný e-shop neobejde. Dobrý snímek dokáže zákazníka zaujmout a přesvědčit k nákupu, ten špatný pravděpodobně způsobí, že se poohlédne jinde. Rozdíl mezi dobrou a špatnou produktovou fotografií přitom nemusí být velký a i s...
Jak připravit e-shop na Black Friday 2024?

Jak připravit e-shop na Black Friday 2024?

Black Friday 2024 se blíží raketovou rychlostí. Letos vychází “Černý pátek” na 29. listopadu, a tak je nejvyšší čas připravit svůj WooCommerce e-shop. V tomto období mají e-shopy tradičně nejvyšší zisky, proto se vyplatí přípravu nezanedbat. Jakou strategii zvolíte...
Model STDC pro e-shopy: Proveďte zákazníka krok za krokem až k nákupu

Model STDC pro e-shopy: Proveďte zákazníka krok za krokem až k nákupu

Jak se člověk, který ani nezná váš e-shop, dostane až k úspěšnému dokončení objednávky? Tahle otázka je pro provozování e-shopu klíčová a pro její zodpovězení existuje nespočet modelů. Jedním z nich je framework STDC, který definuje jednotlivé fáze nákupního cyklu....
UGC frčí. Jak využít tento trend v marketingu e-shopu?

UGC frčí. Jak využít tento trend v marketingu e-shopu?

Zkratka UGC se v poslední době na internetu skloňuje ve všech pádech. Víte, co znamená a jak může pomoci vašemu e-shopu? Přesně na to se podíváme v našem dnešním článku. Co znamená UGC? UGC neboli user generated content v přesném překladu znamená uživateli generovaný...

Odebírejte novinky a získejte 15% slevu na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón