Jak neztrácet zákazníky? Přidejte do e-shopu funkci hlídací pes

Jak neztrácet zákazníky? Přidejte do e-shopu funkci hlídací pes

Akvizice zákazníků stojí čas, peníze i úsilí. Když pracně získaný zákazník konečně přijde do e-shopu a zjistí, že vybraný produkt není skladem, může se stát, že celá investice vyletí komínem. Vyprodání produktu je běžné a někdy se prodlevě mezi vyprodáním a opětovným...
Inline platební brána vs. redirect: Která je pro e-shop lepší?

Inline platební brána vs. redirect: Která je pro e-shop lepší?

Platební brány jsou dnes běžnou součástí e-shopu – je to zákazníky oblíbený způsob platby a zároveň je velmi pohodlný také pro provozovatele e-shopu. Není ovšem brána jako brána. V zásadě můžeme platební brány dělit na dva převládající typy: inline a redirect. Jaký je...
Upravte zobrazení produktů ve WooCommerce a zvyšte tak prodeje

Upravte zobrazení produktů ve WooCommerce a zvyšte tak prodeje

To, jak vypadají stránky jednotlivých produktů ve vašem e-shopu, má rozhodující vliv pro uskutečnění prodeje. Jak upravit zobrazení produktů ve WooCommerce e-shopu, aby žádný zákazník s nákupem neváhal? V tomto článku se dozvíte: proč jsou důležité produktové stránky...
Marketing e-shopu: 10 tipů jak zvýšit prodeje

Marketing e-shopu: 10 tipů jak zvýšit prodeje

Pokud chcete zvýšit zisk, můžete udělat 3 věci: snížit náklady, zvýšit ceny nebo zvýšit prodeje. Snižování nákladů má svou mez, pod určitou hranici se negativně odrazí na kvalitě produktů a služeb. Zvýšení cen odradí část zákazníků a může tak být i kontraproduktivní....

Odebírejte novinky a získejte 15% slevu na první nákup.

Potvrďte přihlášení odkazem v e-mailu.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón