Bankovním převodem

Toret » WooCommerce dokumentace » Bankovním převodem

Platba bankovním převodem je další platební metodou, která nevyžaduje okamžitou online platbu.

Objednávky s touto platební metodou budou čekat na vyřízení, dokud nebude platba dokončena mimo prostředí WooCommerce.

Před zpracováním objednávky byste měli zaslat potvrzení o přijetí platby na bankovní účet. Než objednávku zákazníkovi odešlete a označíte ji jako dokončenou nebo Zpracovává se ujistěte se, že jste dostali zaplaceno.

Další informace naleznete v článku Správa objednávek.

Nastavení a konfigurace

  • Přejděte na: WooCommerce > Nastavení > Pokladna.
  • Pomocí tlačítka ve sloupci Povolit vyberte platbu Bankovním převodem
  • Vyberte Spravovat. Zobrazí se vám nastavení platební metody.

 

  • Nakonfigurujte nastavení:
    • Povolit/zakázat – povolte použití této metody platby. Nechte políčko nezaškrtnuté, pokud metodu chcete zakázat.
    • Titulek – vyberte název platební metody, který se zákazníkům zobrazí v pokladně.
    • Popis – přidejte informace, které se zákazníkům zobrazí, pokud zvolí platbu převodem.
    • Instrukce – zadejte pokyny k platbě.
    • Detail účtu – zadejte název a číslo účtu, název banky, číslo banky, čísla IBAN a/nebo SWIFT/BIC, které se zákazníkům zobrazí v e-mailu s potvrzením o objednávce a na stránce s potvrzením o přijetí objednávky.
  • Uložte změny.

Údaje o bankovním účtu se zobrazí jak na stránce s potvrzením o přijetí objednávky, tak v e-mailu, který zákazník obdrží.

Vylepšete si platební metody ve WooCommerce a využijte české a slovenské platební brány (Comgate, GoPay, GPwebpay nebo ThePay 2.0) nebo  platbu QR kódem.

Získejte 15% slevu za přihlášení do našeho newsletteru

Souhlasím se zasíláním newsletterů a přečetl jsem si vše o zpracování osobních údajů.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdnýZpět do obchodu
      Použít kupón